יענקי פלאי מבהיר: קול ברמה לא צ'חצ'חים

אחרי הראיון שחולל סערה, מנהל התוכניות של רדיו קול חי מבהיר: "הביטוי צ'חצ'חים לא נאמר על מאזינים, או על קהל מסוים, אלא על סגנון תוכנית כלשהי". פלאי גם דוחה את התגובה של 'קול ברמה' לכתבה ש"מר פלאי פנה לרדיו קול ברמה וביקש להצטרף לשורותיו, אך נענה בשלילה". לדברי פלאי, יש לו תכתובת במייל עם מנכ"ל 'קול ברמה' לשעבר - ממנו משתמע שהוא רצה שיעבוד בתחנת הרדיו

ישראל אהרן | כיכר השבת |
יענקי פלאי על רקע לוגו קול חי (מנדי אור, דוד קליגר)

יענקי פלאי, מנהל התוכניות הפורש מרדיו 'קול-חי', מבהיר את דבריו בנוגע לתחנת הרדיו 'קול ברמה'.

כזכור, בראיון שפורסם כאן בתחילת השבוע, נשאל פלאי על ההבדל בין 'קול ברמה' ל'קול חי'. "מהו רדיו חרדי? רדיו שכשהוא מתעסק בדברי תורה אז הוא לא עושה את זה באווירה של ליצנות, באווירה של צ'חצ'חים, זו לא אוירה של רדיו חרדי", השיב פלאי.

מטבע הדברים, הדברים חוללו סערה. "הביטוי צ'חצ'חים לא נאמר על מאזינים, או על קהל מסוים. הדברים נאמרו על סגנון תכנית כל שהיא", אומר פלאי בתגובה ל'כיכר השבת'.

פלאי גם דוחה את התגובה של 'קול ברמה' לכתבה ש"מר פלאי פנה לרדיו קול ברמה וביקש להצטרף לשורותיו, אך נענה בשלילה".

לדברי פלאי, יש לו תכתובת במייל עם מנכ"ל 'קול ברמה' לשעבר - ממנו משתמע שהוא רצה שיעבוד בתחנת הרדיו.

בראיון אמר פלאי כי "לא נכון לומר שתחנה נחשבת יותר חרדית בגלל שנשים לא משדרות שם. זה הדבר היחיד שבו נתפסים ובגלל זה קוראים לו יותר חרדי. התפיסה לבוא ולומר שחרדיות נמדדת אם אישה משדרת או לא, זה מתאים לציבור מסויים שקול אישה או שמיעת נשים בראש עניניו.

אני חושב שרדיו חרדי נמדד בהרבה דברים אחרים. כמו סיקור של נושאים, כיבוד של גדולי ישראל. אי התעסקות במחלוקות בין גדולי ישראל".

פלאי מגלה כי במשך התקופה האחרונה קול חי הפסידו הרבה אייטמים והרבה מרואיינים, "כי החלטנו שלעולם לא ניכנס למחלוקות שבין גדולי ישראל, ולא נעביר ביקורת על גדולי ישראל לא במרומז, ולא בצורה מתחכמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר