אבי רוזן מונה למנהל התוכניות של קול חי

אבי רוזן מונה למנהל התוכניות של רדיו קול חי, במקומו של יענקי פלאי. בכך הוא סגור מעגל וחוזר אל התחנה כ-16 שנים לאחר שהחל לשדר בה. מנכ"ל רדיו 'קול חי' עידו ליבוביץ: "אנו שמחים שאבי רוזן עם ניסיונו העשיר בתחום הרדיו והעיתונות חוזר הביתה לרדיו קול חי יחד נמשיך להיות הרדיו המוביל במגזר החרדי והדתי"

אבי רוזן (צילום: מנדי אור)

אבי רוזן מונה למנהל התוכניות והחדשות ברדיו 'קול חי'. לרוזן ניסיון עשיר בתחום הרדיו והעיתונות במגזר החרדי ולמעשה עכשיו הוא סוגר מעגל, בשנת – 1996 היה מצוות המייסדים של רדיו 'קול חי' והגיש בה את התוכנית היומית "חי חזק" שזכתה להאזנה רבה, כמו כן שימש רוזן בתקופה זאת בתפקידים שונים ברדיו.

בשנת 2002 – מונה רוזן לעורך הראשי ברשת 'קו עיתונות דתית' שם עבד במשך כעשר שנים.

במסגרת תפקידו כמנהל התוכניות והחדשות ברדיו 'קול חי' יהיה רוזן אחראי על לוח התוכניות ומחלקת החדשות בתחנה.

אבי רוזן: "זה יום מרגש בשבילי, אני שמח לחזור הביתה לתחנת הרדיו המובילה במגזר ולתרום מניסיוני יחד עם הצוות המקצועי והמנצח".

מנכ"ל רדיו 'קול חי' עידו ליבוביץ: "אנו שמחים שאבי רוזן עם ניסיונו העשיר בתחום הרדיו והעיתונות חוזר הביתה לרדיו קול חי יחד נמשיך להיות הרדיו המוביל במגזר החרדי והדתי".

כזכור, בשבוע האחרון סיים יענקי פלאי את תפקידו כמנהל התוכניות של התחנה.

גורם בכיר הקשור לוועדה הרוחנית של הרדיו, טען בשיחה עם 'כיכר השבת' כי היו חילוקי דעות רבים וחוסר הסכמה בין פלאי לועדה הרוחנית שלא ראתה עימו את הדברים עין בעין. כתוצאה מכך אף נוצרו קצרים בתקשורת בינו לבין המנכ"ל ולכן הוא נאלץ לעזוב.

פלאי אמר ל'כיכר השבת': "לא פוטרתי, אלא התפטרתי ביוזמתי לפני שבוע וחצי. זאת היתה חוויה גדולה בשבילי לעבוד במדיה החרדית המובילה בישראל. אני אוהב ומכבד את כל הצוות, אולם לא יכולתי להמשיך לעבוד שם בתנאים הנוכחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר