דרמה:

משמרת הקודש והחינוך: מסירים הפיקוח מ'קול חי'

שינויים בצוות שדרני רדיו 'קול חי' - לא עוברים בקלות. לידי 'כיכר השבת' הגיע מכתב ששלחה היום 'משמרת הקודש והחינוך' להנהלת הרדיו בו היא תוקפת בחריפות "מינוי אנשים שאין רוח חכמים נוחה מהם" ומסירה הפיקוח הרוחני מתחנת הרדיו קול חי • פרסום ראשון

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב יהודה סילמן מרבני משמרת הקודש לצד לוגו 'קול חי' (צילומים: עוזי ברק ודניאל ישי)

דרמה בתחנת הרדיו 'קול חי'.

'משמרת הקודש והחינוך' מודיעה היום במכתב חריף להנהלת הרדיו כי בשל המינויים החדשים בתחנה, המשמרת מסירה את הפיקוח הרוחני שניתן לתחנה.

במכתב, ששוגר הבוקר אל מנהל התחנה מר עידו ליבוביץ נאמר ״היות ונעשו לאחרונה בתחנה צעדים שליליים כגון מינוי אנשים שאין רוח חכמים נוחה מהם לתפקידי מפתח".

"והיות ובקשותינו לתיקונים שיתאימו בדיעבד את התחנה לציבור בעלי בתים חרדים לא זכו להתייחסות ראויה, אנו רואים בזאת נסיגה מהצהרתכם ע״ה שהנכם מעוניינים לקבל הדרכה להתאים את התחנה לציבור חרדי".

על החתום כאמור, מזכירות משמרת הקודש והחינוך.

בשיחה שקיימנו עם אחד מראשי הוועדה הוא מסביר ל'כיכר השבת' כי המשמרת אף פעם לא נתנה הכשר רשמי לתחנה אך פיקחה כדי שהתכנים יתאימו לציבור החרדי.

אולם כעת, בשל החלטת הנהלת הרדיו לקיים מינויים חדשים בתחנה, הרי שהוועדה מסלקת את ידיה ומסירה את הפיקוח מהתחנה.

כזכור, בתקופה האחרונה נערכו שינויי תוכן רבים ב'קול חי', כאשר בין הייתר הצטרפו אליה העיתונאים אבי רוזן, שימי סגל, בצלאל קאהן, ובשבוע האחרון אף דווח על שובו של השדרן מנחם טוקר לתחנה.

שוחחנו עם אבי רוזן מנהל התכניות והחדשות ברדיו 'קול חי' שאמר כי ברגעים אלו הוא עוסק בהכנות רוחניות לקראת השבת "אני מקיים את מצוות "טועמיה", ובשבוע הבא אוכל להגיב לידיעה"

השבתו של טוקר: נסיון להציל את התחנה

כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב'כיכר השבת' כי השדרן מנחם טוקר ישוב לשדר ב'קול חי'.

הצעד קורה לאחר שנה לא קלה שעוברת על רדיו 'קול-חי', בה עזבו את התחנה בכירי השדרנים שעבדו בה, כאשר חלק מהם ערק לתחנת הרדיו המתחרה 'קול ברמה'.

בנוסף, בסקר tgi האחרון, ספגה 'קול-חי' מכה נוספת כאשר תחנת הרדיו המתחרה 'קול ברמה' כבשה את הבכורה, ולפי הנתונים עלתה ב8%, תחנת הרדיו קול חי דווקא צנחה ב14%.

ההערכה הרווחת היא, שטוקר מגויס ל'קול חי' בנסיון להציל את התחנה, במיוחד לאור ההתרחשויות האחרונות.

המכתב שנשלח על ידי 'משמרת הקודש והחינוך' (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר