מנהל סיעת ש"ס עקץ את האירוע ב'טדי' והתנצל

מנהל סיעת ש"ס בכנסת, צביקה יעקבזון, משמש גם כבעל טורים בשבועון 'בקהילה', עקץ בשבוע שעבר את מעמד סיום הש"ס ב'אצטדיון טדי', בסיפור מקורי על בחור שחזר לביתו כשהוא חבול לאחר שהשתתף באירוע. השבוע, משום-מה, מפרסם יעקבזון סוג של התנצלות ומבהיר: "האירוע עצמו - היה באמת חד בדור!"

חזקי שטרן | כיכר השבת |
יעקבזון (מימין) והבוס, בישיבת סיעת ש"ס (צילום: פלאש 90)

רבות נכתב ודובר אודות מעמד סיום התלמוד הבבלי של תנועת ש"ס שהתקיים באצטדיון טדי, והכשל חברת האבטחה בגינו הצליחו מאות לפרוץ אל הדשא ולהפריע למהלך התקין של האירוע.

לא מעט בחרו לראות בכשל הנקודתי של חברת האבטחה ולא של המארגנים, כישלון של האירוע כולו, כל אחד מנקודת מבטו הצרה והשיקולים האינטרסנטיים שלו.

בשבוע שעבר, פרסם בעיתון 'בקהילה' העיתונאי צביקה יעקבזון, המשמש גם כמנהל סיעת ש"ס בכנסת, קטע ביקורתי על האירוע בטדי, באמצעות סיפור במדורו 'ליבא בעי'.

בלשונו החדה והציורית, תיאר יעקבזון חזרתו הביתה של בחור ישיבה לאחר האירוע בטדי. "הוא נכנס הביתה מאורח בלילה, בשקט, נסער ונרעש. גם עין כהה יכולה הייתה להבחין שעבר אירוע שהותיר עליו את חותמו. מכנסיו היו חיוורים כסיד, נשימותיו סתורות וטרופות, ממנו היה חסר עשתון או שניים ומהז'קט כפתור או שניים. המגבעת - אומנם של יום חול - כמו חלף עליה גל צונמי, והחולצה רבבים-רבבים".

יעקבזון מתאר שיחה בין האם הדואגת שתוהה מה קרה לבנה, והלה משיב כי לא אירע שום דבר מיוחד. "זרועותיו החשופות היו זרועות שריטות אדמדמות", מוסיף יעקבזון.

אבי הבחור, כך מספר יעקבזון, הצטרף לתהייה ושאל את בנו האם פושטקים התחילו איתו. "זה נראה כאילו חזרת מקרב אגרוף", מצוטט האב.

"'הכל בסדר' - התעקש הבחור בשארית כוחותיו. 'אז איפה היית?' - שאלו שניהם סימולנטית. הוא סחט מעצמו חיוכון; 'בטדי'...", מסיים יעקבזון את סיפורו, ויותר משנכתב בו לא נכתב.

השבוע, הוא שב ומזכיר את טדי אך הפעם במעין סוג של התנצלות על הביקורת שהטיח באירוע. "בשבוע שעבר, בעט שחציו מהיר וחציו הומור", כותב יעקבזון, "סיפרתי על החבול ששב מצולק מ'טדי'. אז נכון, הייתה זו ביקורת, אבל אל על 'טדי' וגם לא על ברקת או אי-מי משלל סגניו, אלא על מאבטחים שאיבדו צפון ושכל".

"האירוע עצמו - היה באמת חד בדור!", מבהיר צביקה יעקבזון. "בעיניי ראיתי מאבטח אחוז אמוק ואגרוף. באוזניי, אגב, שמעתי את יוסי גיל מדווח מגבעת-התחמושת שגם שם נהגו פה ושם 'באגרסיביות'".

בסיום הקטע על 'טדי', כותב יעקבזון, "אם שורותיי אלו נראות כהתנצלות ונקראות כהתנצלות, אז מן הסתם הן כאלה...".

פניית "כיכר השבת" אל צביקה יעקבזון בניסון להבין מה הביא את מנהל הסיעה להטיח ביקורת ולהתנצל - לא נענו, עד לפרסום הידיעה. נשמח לפרסם את תגובתו.

העקיצה
ההתנצלות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר