רזי ברקאי על הילודה החרדית: "אני עצוב"

"מה לנו כי נלין? לי יש שני ילדים. אצלם, הדתיים, בכל בית יש שבעה־שמונה ילדים, אז באופן טבעי הם תופסים את מקומם הראוי בהולכת הדברים. כן, אני עצוב" אמר ברקאי בראיון שקיים בסוף השבוע עם כתבת עיתון 'הארץ'. ועל נתניהו: "חלק מהיחס של התקשורת אליו הוא בלתי ראוי"

יוסף פאר | כיכר השבת |
ברקאי "עצוב" (צילום: פלאש 90)

בשיחה שקיים בסוף השבוע עם איילת שני ב'הארץ', הבהיר רזי ברקאי המגיש הוותיק של גלי צה"ל את הסיבה לכך שהחרדים והמתנחלים משתלטים על דעת הקהל הציבורית: "הילודה"

לדברי ברקאי "החלק של האוכלוסייה שאני בא ממנו הוא כבר לא - הוא כבר לא הישראליות. פעם קראו לזה תנועת העבודה, מפא”י. היום זה מנוקז לקומץ קוראי “הארץ”, וזה עולם הולך ונעלם. מדברים על החרדים, על הדתיים הלאומיים ועל המתנחלים. מה לנו כי נלין? לי יש שני ילדים".

"אצלם, הדתיים, בכל בית יש שבעה־שמונה ילדים, אז באופן טבעי הם תופסים את מקומם הראוי בהולכת הדברים. כן, אני עצוב"

ברקאי סיפר על קשריו על ראש הממשלה עליו פיקד בצבא, ואמר: "הוא היה חייל מעולה".

"מתחילים לספור לאחור"

"יש בו דברים שאני מעריך, יש בו דברים שאני פחות מעריך. אני חושב שעם העוצמה שלו כראש ממשלה, הוא יכול היה לעשות כאן דברים הרבה יותר גדולים. הוא מוכוון איראן, כביכול בצדק. אבל הוא מוכוון רק איראן, כביכול לא בצדק. בקטע הפלסטיני הוא היה צריך לעשות דברים הרבה יותר גדולים, ויכול היה לעשות, אם הוא היה רוצה. אבל כן, אני מחבב אותו".

"הוא מאמין שיש לו תחושה היסטורית שהוא בא להציל אותנו".

"אני חושב שבקטע האיראני, מבחינת הפוטנציאל ההרסני של איראן, הוא צודק. ואני רוצה להגיד עוד משהו על ביבי - שחלק מהיחס של התקשורת אליו הוא בלתי ראוי.

"אנחנו מתחילים לספור לאחור. קורים דברים לא טובים כאן. דברים לא טובים, שבחלקם הם אנחנו ובחלקם זה מה שמסביב לנו... מה שקורה בחוץ מה שקורה בפנים, זה מתפורר. הכיף מתפורר".

את יאיר לפיד הוא דווקא מעריך, אבל לא רואה בו ובשלי יחימוביץ תקווה בצורה מוגזמת: "האם יש בזה תקווה יותר מאשר הסטודנט, איש המכירות של רים בארצות הברית, שקראו לו בנימין נתניהו? גם הוא היה תקווה חדשה. מה ההבדל בין ביבי שנכנס לפוליטיקה לבין שלי שנכנסת לפוליטיקה?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר