מסכת זבחים מבוארת ומהודרת בהוצאת מכון המקדש

רבבות לומדי הדף היומי בעולם יחלו ללמוד את מסכת זבחים בה´ כסלו, השנה, יוכלו להסתייע בספר "שערי היכל" על מסכת זבחים. הפרויקט המרשים מצליח להמחיש היטב באמצעות הדמיה גרפית מרהיבה את עבודת הכהנים

רבבות לומדי הדף היומי בעולם יחלו ללמוד את מסכת זבחים בה´ כסלו, השנה, יוכלו להסתייע בספר "שערי היכל" על מסכת זבחים פרי מחקר ולימוד של אברכי כולל "בית הבחירה" שליד מכון המקדש בירושלים. במשך כשלוש שנים עמלו אברכי ורבני הכולל על הכנת ההוצאה החדשה והמרהיבה של גמרא "עוז והדר" עם ביאורי סוגיות הלכה למעלה "שערי היכל". ביאור סוגיה וסוגיה במסכת וסיכום כל שיטות הראשונים והאחרונים.

המסכת יוצאת לאור בשני כרכים מהודרים הכוללים את דפי הגמרא במראה הרגיל והמוכר ובהמשך את הביאורים והתרשימים. צוות האברכים הסתייע במעצבים, ציירים בעלי שם ובאוסף מקצועי ענק מימדים של תמונות המספקות הרחבה ומעניקות המחשה לימודית נוספת.

הפרויקט המרשים מצליח להמחיש היטב באמצעות הדמיה גרפית מרהיבה את עבודת הכהנים, את חילוקי השיטות של הראשונים והאחרונים, כולל תמונות צבעוניות של כל שיטה ושיטה. מעבר לתמונות והציורים, מוצגים בשני כרכי הספר גם מפות של העזרה במקדש, כל מקום ועבודת הקודש, עם פירוט הפעולות וסדר העבודה, ע"פ פשט הגמרא וכן לפי דעת המפרשים.

בדברי ההסכמה לספר מביא הרב שמחה הכהן קוק, אב"ד ורבה הראשי של רחובות את דברי היעב"ץ בהקדמה למסכת ´מדות´ ש"העיקר בלימוד מסכת זו שמצווה לעסוק בתורת הבניין ונחשב כאילו עסק בבניינו בפועל..", ואכן עיון ולימוד בשני הכרכים מגביר את הגעגוע לעבודת הכוהנים והלווים במשכן.

מחיר שני הכרכים: 250 שקלים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר