ביתר: ויסברג ערך כנס בחירות ראשון

חיים וייסברג, המתמודד לראשות עיריית ביתר עילית, ערך כנס בחירות ראשון, והתחייב כי אם ייבחר, "ישיב את העיר לתושבים". וכן: "לדאוג שהעירייה תדאג לתושבים" • צפו (כיכר העיר)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אלי מנדלבאום)

כמאה תושבים השתתפו הערב (שני) בכנס בחירות ראשון שערך המועמד לראשות העיר ביתר, חיים ויסברג. במהלך הכנס מנה ויסברג בפני התושבים את הבעיות המרכזיות בעיר הנוגעות למהלך חייו של כל תושב ותושב. "הגיע הזמן להשיב את העיר לתושבים" אמר.

אחד הנושאים שעלו בכנס, הוא העדר חדר מיון קדמי, בדוגמת 'טרם', בעיר. וזאת למרות העובדה שנבנה כבר מבנה לצורך זה. "משישי בצהרים עד יום ראשון בבוקר לפי ההלכה אסור לגור בעיר הזאת" אמר ויסברג לנוכחים, ונימק זאת משום שבמקרים של חירום אין לטענתו כל מענה רפואי.

נושא נוסף שהעלו התושבים הוא אלפי הילדים שלומדים בעיר בקרוואנים, בלי מבנה מסודר. ויסברג אמר לנוכחים כי אם ייבחר לראשות העיר, בכוונתו "להחזיר את ביתר לתושביה ולדאוג שהעירייה תדאג לתושבים ולא לשירותם של אינטרסים זרים".

מוקדם יותר היום נכנס ויסברג למעונו של זקן האדמו״רים, כ״ק אדמור מערלוי. ויסברג סיפר לאדמו״ר על התמודדותו לראשות העיר וזכה לברכת הצלחה. אל הפגישה הגיע ויסברג בליווי מוטי קנלסקי, מועמד ברשימת "יחד" למועצת העיר המייצג את הציבור הכלל חסידי בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר