"אות קלון לממשלה"

מנסור עבאס יהיה יו"ר הכנסת וממלא מקום הנשיא

ועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך אישרה את בקשת יו"ר הכנסת, מיקי לוי שח"כ מנסור עבאס מרע"מ וח"כ צבי האוזר מתקווה חדשה, ימלאו את מקומו בעת היעדרו מהארץ (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מנסור עבאס (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך אישרה היום (ראשון) את בקשת יו"ר הכנסת, מיקי לוי שח"כ מנסור עבאס ממפלגת רע"מ וח"כ צבי האוזר מתקווה חדשה ימלאו את מקומו לסירוגין בעת היעדרו מהארץ.

יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי עתיד לנסוע לחו"ל בעוד יומיים למשך זמן של מעל לעשרה ימים, בעקבות כך ועל פי בקשתו, ח"כ מנסור עבאס ימלא את מקומו של יו"ר הכנסת למשך ארבעה ימים (י"ט-כ"ד אדר ב' 22/3-27/3) וח"כ צבי האוזר ימלא את מקומו של יו"ר הכנסת בשאר הזמן עד להגעתו ארצה (כ"ה אדר ב'-ג' ניסן 28/3-4/4).

על פי התקנון במקרה ונבצר מהנשיא לתפקד או בהיעדרו של נשיא המדינה מהארץ, יושב-ראש הכנסת ממלא את תפקידו, כך יצא שעבאס יהיה גם יו"ר הכנסת וגם ממלא מקום הנשיא.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תקף בתגובה: "הרגע הזה שבו למעשה אם הנשיא נבצר מנסור עבאס הופך להיות נשיא - לא נשכח ולא נסלח. אות קלון לממשלת ישראל שבמדינה הציונית מנהל את הכנסת ומ"מ הנשיא הוא איש האחים המוסלמים תומך טרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר