"תרומתו מעידה על עצמה"

עו"ד יוסף ויצמן המשנה לראש לשכת עוה"ד מונה לקדנציה נוספת כחבר דירקטוריון מד"א

בארגון מגן דוד אדום בירכו על בחירתו המחודשת של עו"ד ויצמן לחבר בדירקטוריון: "תרומתו של עו"ד ויצמן לארגון הלאומי של ישראל להצלת חיים, הן כחובש והן כחבר בדירקטוריון, מעידה על עצמה" • עו"ד יוסף ויצמן: " לכבוד הוא לי להימנות על חברי ההנהלה והדירקטוריון של ארגון מגן דוד אדום אשר עוסק מידי יום, מידי שעה ומידי רגע בהצלת חיים בכל מקום ומקום" (משפט)

עו"ד יוסי ויצמן ומנכ"ל מד"א אלי בין (צילום: באדיבות המצלם)

המשנה לראש לשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד יוסף ויצמן, מונה מחדש לחבר דירקטוריון במד"א. עו"ד ויצמן נבחר לראשונה לפני ארבע שנים כחבר ועד הפועל במהלכו כיהן גם כחבר ועדת הכספים, במנגנון ובביקורת בארגון. כעת נבחר עו"ד ויצמן לקדנציה נוספת

עו"ד ויצמן מביא את ניסיונו העשיר מתחום המשפט ומסייע רבות למגן דוד אדום גם בהיבטים אלו. יצוין כי מלבד תפקידו כחבר בדירקטוריון מד"א, עו"ד ויצמן, הינו משנה לראש לשכת עורכי הדין ועומד בראש משרד עורכי דין בעל ותק וניסיון רב שנים בתחומי ההוצאה לפועל וחדלות פירעון.

משרדו של עו"ד יוסף ויצמן, מוותיקי עורכי הדין בישראל, עוסק במגוון רחב של נושאים משפטים - החל מחדלות פירעון, פשיטת רגל, הקמה ופירוק חברות, הוצאה לפועל, תביעות מנהלתיות, ועד תביעות לשון הרע, צוואות וירושות, דיני בנקאות, תביעות כספיות ונושאים נוספים.

עו"ד וייצמן עוסק כבר עשרות שנים בתחום המשפט, ומכהן בתפקידים ציבוריים בכירים כדוגמת ראש הוועדה הממשלתית ההומניטרית לסיעוד, חבר ועדות מינויים בנציבות שירות המדינה, ועדה למינוי רשמים, ודירקטוריון בחברות רבות כמו עיריית תל אביב ועוד.

בארגון מגן דוד אדום בירכו על בחירתו המחודשת של עו"ד ויצמן לחבר בדירקטוריון וציינו כי עצם העובדה שעל אף עיסוקיו הרבים מאד ומעמדו המשפטי, מוצא עו"ד ויצמן זמן פנוי להתנדב בקביעות ולשמש כחובש פעיל אשר יוצא למשמרות שבועיות באמבולנס מד"א, מעידה על נכונותו הרבה לסייע למגן דוד אדום. תרומתו של עו"ד ויצמן לארגון הלאומי של ישראל להצלת חיים, הן כחובש והן כחבר בדירקטוריון, מעידה על עצמה.

בנוסף, עו"ד ויצמן יזם וארגן הצטרפות של יותר מ 350 עו"ד שסיימנו קורס חובשים והצטרפו למערך המתנדבים האיכותי של מד"א.

עם בחירתו המחודשת לתפקיד אמר עו"ד ויצמן כי "לכבוד הוא לי להימנות על חברי הדירקטוריון של ארגון מגן דוד אדום אשר עוסק מידי יום, מידי שעה ומידי רגע בהצלת חיים בכל מקום ומקום לקדנציה נוספת. החובה שלנו כאנשי מקצוע, כל אחד בתחומו, היא להעניק מזמננו כדי לסייע לארגון החשוב הזה, הן בהצלת חיים והן ברבדים אחרים".

כמו כן הודה עו"ד ויצמן למנכ"ל מד"א אלי בין על שיתוף פעולה פורה בהצלחת הארגון והצבת הארגון בחזית עולם הבריאות בישראל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר