חשיפת 'כיכר השבת'

הוגש כתב אישום כנגד הערבי שתכנן פיגוע בבני ברק; עורך דינו: "הוא רק רצה עזרה"

חשיפת 'כיכר השבת': תושב השטחים נעצר במוצ"ש האחרון לאחר שאיים לעשות פיגוע בעיר בני ברק, בשל סכסוך שהיה לו עם אביו. בתוך יום המשטרה הגישה כנגד הערבי כתב אישום מהיר (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הערבי התקשר למשטרה כשהיה בצומת גהה (צילום: פלאש 90)

משטרת ישראל הגישה היום (שני) כתב אישום מהיר כנגד ערבי שאיים לבצע פיגוע בבני ברק. הסיפור התפרסם לראשונה אתמול (ראשון) ב'כיכר השבת'.

על פי כתב האישום, במוצאי שבת בשעה 23:08 התקבלה שיחה במוקד 100 מאדם, שמסר כי הוא נמצא בצומת גהה בבני ברק ואמר: "אני רוצה לרצוח את אבא שלי עד המוות...".

בהמשך השיחה הוסיף אותו פלסטיני תושב השטחים: "אני מדמיין עכשיו ללכת להרוג מישהו חרדי כדי שתהרסו לו את הבית...".

שוטרי תחנת בני ברק החלו בסריקות מידיות במקום שנמסר שבמהלכן איתרו את החשוד בן 19 מהעיירה פארעה אלג'יפטליק בבקעה, והוא הועבר לחקירה בתחנת בני ברק שבסיומה נכלא ומאז מעצרו הוארך.

עם סיומה של החקירה, הגישה כאמור יחידת התביעות של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד החשוד בגין איומים וכניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

כזכור וכפי שדווח אתמול נציג המשטרה אמר במהלך הדיון בעניינו של החשוד שניסה לבצע פיגוע, כי מדובר בחשוד תושב השטחים שאיים לבצע פיגוע על רקע סכסוך משפחתי. "החשוד נעצר, קושר את עצמו לאירוע, יש מספר קטן של פעולות לבצע, נבקש הארכת מעצר עד מחר", ביקש נציג המשטרה.

עורך דינו של החשוד אמר שנסיבות האירוע אינן מצדיקות לטעמו מעצר. "החשוד הוא זה שדיווח למשטרה על הסכסוך שיש לו עם אבא שלו ובסך הכל ביקש עזרה", אמר עורך הדין. "מסתבר שאין מי שיסייע לו, אין לו לאן לחזור, אין לו לאן ללכת ועל מנת שהמשטרה תעשה פעולה ותסייע לו - הוא אמר את הדברים".

"עיון בתיק החקירה מלמד כי החשוד התקשר למשטרה ודיווח כי אביו זרק אותו לרחוב, איים לרצוח את אביו וכן לרצוח אחרים כדי לנקום באביו. החשוד אינו מכחיש את אמירת הדברים ככלל, מכחיש כוונה ומציין כי היה עצבני ואמר את הדברים מתוך לחץ. עיון בתיק מלמד כי ייתכן ומדובר בנסיבות מורכבות שאין זה המקום לפרטן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר