נזקקו לטיפול רפואי

תושבי ירכא חטפו 3 פלסטינים: כנקמה על חטיפת הצעיר הדרוזי

לאחר חטיפתו והחזקת גופתו של הצעיר הדרוזי טירן פרו, תושב דליית אל כרמל, בג'נין על ידי פעילי טרור, החליטו חמישה דרוזים לחטוף פלסטינים ולנקום בהם. לאחר חקירה, הם נתפסו והיום הוגש נגדם כתב אישום (חדשות משפט)

דוד הכהן | כיכר השבת |
המתחם ממנו נחטפו הפלסטינים (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה התירה היום (חמישי) לפרסם, כי בפעילות משולבת יחד עם שב"כ, נעצרו במהלך החודשים האחרונים, חמישה תושבי ירכא, שחטפו באיומי נשק שלושה פלסטינים, תושבי אזור חברון. זאת, בנקמה על חטיפתו והחזקת גופתו של הצעיר הדרוזי טירן פרו, תושב דליית אל כרמל, בג'נין על ידי פעילי טרור.

החשודים הם: עלי פתחי עלי עטאללה כבן 20, כרים יוסף סלים עטאללה כבן 23, וואל פח'רי מוחמד עטאללה כבן 21 ושני צעירים נוספים (שבעת ביצוע העבירה היו קטינים).

מחקירת השב"כ עלה כי בחודש נובמבר 2022, לאחר שפורסם דבר חטיפתו והחזקת גופתו של טירן פרו ז"ל החליטו הנאשמים לנקום את חטיפתו. לשם כך, הגיעו החמישה ביום 24.11.2022, בשעת לילה מאוחרת, למתחם בו שוהים פועלים פלסטינים בירכא וחטפו באמצעות איומי נשק שלושה פלסטינים תושבי ג'נין.

המתחם ממנו נחטפו הפלסטינים

החמישה לקחו את הפלסטינים לאזור מבודד בתוך תא מטען של רכב, אילצו אותם ליצור קשר טלפוני עם בני משפחתם ולהודיע להם כי נחטפו, תקפו אותם באופן קשה עד זוב דם, תוך אמירה לקורבנות כי התקיפה באה לאור היותם פלסטינים וכנקמה על חטיפתו של טירן.

לאחר התקיפה שבוצעה כאמור על ידי חמישה דרוזים, שיחררו הנאשמים את הקורבנות באזור סמוך, והללו נזקקו בהמשך לטיפול רפואי.

מהחקירה התברר, כי החשודים קשרו קשר מבעוד מועד לאחר שצפו בפוסטים ברשתות חברתיות אודות חטיפתו של הצעיר הדרוזי, הצטיידו בכלי נשק, אלות, סכינים, גרזנים ורעלות פנים וחיפשו אחר קורבנות פוטנציאליים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום (חמישי), עם סיומה של החקירה, הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתבי אישום בבית המשפט המחוזי כנגד המעורבים, בגין עבירות ביטחוניות חמורות.

"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול בנחישות וינקטו את כלל האמצעים העומדים לרשותם, למצות את הדין עם אלו אשר ייקחו את החוק לידיים", נמסר מהדוברות.

רגעי חטיפת הגופה של טירן

כזכור, טירן פרו בן ה-18, אזרח ישראלי המתגורר בדליית אל כרמל, נפגע בתאונת דרכים בשטחי הרשות הפלסטינית לאחר שנכנס עם אזרח נוסף דרך מעבר גלבוע - לג'נין. הוא פונה לבית החולים בג'נין, שם נקבע מותו וזמן קצר לאחר מכן גופתו נחטפה בידי חמושים המשתייכים לגדודי חללי אל-אקצא. על פי טענות המשפחה טירן היה עוד בחיים בעת שנחטף בידי החמושים ולמעשה הוא נותק מהמכשירים מה שהביא למותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר