התקליטן החרדי מבקש סליחה מהרב יצחק יוסף

יוסי אזולאי, התקליטן החרדי נגדו יצא הגאון רבי יצחק יוסף במכתב חריף לתלמידיו, החליט להתנצל. "אם חס ושלום פגעתי באווירה, אני מתנצל, אני מבקש סליחה". האזינו (מוזיקה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב יצחק יוסף (צילום: מאיר אלפסי)

התקליטן מתנצל: יוסי אזולאי, התקליטן החרדי נגדו יצא הגאון רבי יצחק יוסף במכתב חריף לתלמידיו, החליט להתנצל על מה שקרה ועל הצער שציער את הרב.

אתמול (רביעי) חשפנו ב'כיכר השבת' כי הגאון רבי יצחק יוסף, ראש ישיבת 'חזון עובדיה' יצא במכתב חריף לתלמידיו נגד התקליטן החרדי יוסי אזולאי.

"אבקש מהבחורים שלא להזמין יותר את התקליטן יוסי אזולאי", כתב הרב יצחק יוסף במכתבו לתלמידיו, "ובכל שמחה שעושים יש לוודא שיהיו שירי קודש, וחלילה לא לגרום שם רע לישיבה, ואם הוא (יוסי אזולאי - ק.ר.) יגיע, הרבנים לא יגיעו!".

בעקבות המכתב ראיין השדרן הפופולרי מנחם טוקר בתוכניתו 'זמן אוויר' ברדיו קול חי את התקליטן אזולאי "שהצטער שצער את הרב".

טוקר הציע לאזולאי שירוץ לירושלים ברגל ויבקש את סליחתו של הגר"י יוסף. התקליטן קיבל את ההצעה והבטיח שיעשה זאת אך תחילה בתהצל בשידור חי.

"אם חס ושלום פגעתי באווירה או כל דבר כזה, אני מתנצל, אני מבקש סליחה, זה לא יחזור על עצמו, טעות שלי, אני מוכן לקחת את הטעות עלי, זה לא היה בסדר, זה לא יחזור על עצמו, ובשביל זה יש את מנחם טוקר שאני יכול להתנצל אצלו בשידור", אמר אזולאי.

האזינו להתנצלות של אזולאי באדיבות רדיו 'קול חי'

מכתב הגר"י יוסף שנחשף ב'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר