עמי מימון ובניו שרים את "ילד של אבא"

עמי מימון וילדיו האזינו ברכבם לשירו של מוקי "ילד של אבא" והחליטו לבצע גרסה כיסוי עבורו, כך חדר שיר נוסף מהפלייליסט של גלגל"צ לזה של המגזר החרדי • צפו בקליפ לשיר (מוזיקה)

(צילום: מתוך יוטיוב)

הפלייליסט של גלגל"צ חודר למגזר החרדי: לאחר "מתנות קטנות" של רמי קליינשטיין שעשה את דרכו לתחנות הרדיו החרדיות בביצוע "#צמד_ילד", גם "ילד של אבא" של דני ניב (הידוע בשם "מוקי") זוכה לביצוע כשר למהדרין - של שדר קול ברמה עמי מימון 'המלך' וילדיו.

לצד הביצוע תוארו ביוטיוב הרגעים בהם החליט מימון להקליט קאבר לשיר: "עמי מימון נוהג ברכבו עם ילדיו כשצלילי שיר מיוחד עם מסר אדיר - "ילד של אבא. אבא אוהב אותך תצעד קדימה תוביל מהלכים טובים לחיבור של עם ישראל לבורא עולם, מיד מחייגים למעבד המוכשר ביותר שכל גדולי הזמר עובדים איתו".

"'אודי דמארי שומע? אנחנו בדרך אליך להקליט את השיר ילד של אבא', ואודי המיוחד לעולם לא מסרב, הנה אנחנו מגיעים להקלטה, משפחה, כמו שהולכים יחד לאכול פיצה - אבל למשהו הרבה יותר איכותי ומעניין".

הביצוע המקורי

את המילים כתב דני ניב (מוקי) והלחין יאיא כהן אהרונוב. בביצוע הנוכחי משתתפים לצד עמי מימון גם דניאל משה, יוסף יצחק, ושניאור זלמן - ילדיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר