"בת חכמה שתקרא את הספר שהוצאתי, לא תעבור הלאה"

והיום, ב"נפלאות בפרשה", אירחנו את מירה דיין, אם ל-13, שהוציאה לאור 2 ספרים מחזקים. היא מספרת על הילדות בירושלים, מדברת על כאבה מבנות ישראל וחושפת קטעים נבחרים מהספרים (נפלאות בפרשה, מאמע, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

בכל ראש השנה יורד אור חדש לעולם שלא היה בו. כל אחת מאיתנו מאירה בחג הזה.

בראש השנה אנו ממליכים עלינו את הקב"ה למלך. איך? על ידי תקיעת השופר אנו מעוררים רצון בקב"ה למלוך עלינו מחדש והוא מתעורר באהבה אלינו.

בראש השנה לכל אחת יש הזדמנות להתחדש ולגלות את העוצמות שיש לה. אם ה' בעצמו מאמין בנו שנוכל להמליך אותו, זה מעיד על הכוח שלנו, כמה אנו חשובות ויקרות.

והיום, ב"נפלאות בפרשה", קבלו את מירה דיין, שהוציאה לאור שני ספרים - 'בזכותך' ו'שירת הנצח' ויצאו לאור במהדורה מחודשת בשם - 'בזכותך' ו'איילת השחר'. היא אמא ל-13 ילדים בלי עין הרע. נולדה בירושלים, גדלה מגיל 5 בתל אביב והיום גרה בחשמונאים.

ביקשנו ממנה לספר על הילדות שלה, שאלנו מהו הכאב הכי גדול שלה על בנות ישראל, איך היא חושבת שדרך הספרים שלה ילדות שירדו מהדרך יחזרו לתלם, מהו החלום שלה, מהי ברכתה לצופות לשנה החדשה ועוד.

***
רגע לפני סיום השנה, מה תבקשי לשנה הבאה - עבורך? עבור משפחתך? עבור עם ישראל? מברכת אתכן בברכת הרבי - שתהיה שנה טובה ומתוקה.

מוזמנת להיות אתנו בקשר, לשתף ולכתוב – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל – שמופיע כאן למטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר