מבית וגן להר הזיתים

שידור חוזר: הלוויתה של הרבנית שולמית אזרחי ע"ה בירושלים

מסע הלוויתה של רעיית ראש ישיבת עטרת ישראל, הרבנית שולמית אזרחי, יצא מביתה, ברחוב קאסוטו 22 בשכונת בית וגן בירושלים | 'כיכר השבת' העביר את מסע הלוויה בשידור חי • צפו (הספדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מסע הלוויה של הרבנית שולמית אזרחי (צילום: שיא לייב)

צילום: שיא לייב

המונים השתתפו היום (שלישי) במסע הלוויה של הרבנית שולמית אזרחי ע"ה, בתו של המשגיח הגאון רבי מאיר חדש זצ"ל ורעייתו של יבל"א ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, מביתה, ברחוב קאסוטו 22 בשכונת בית וגן בירושלים. "כיכר השבת" העביר את מסע הלוויה בשידור חי.

רחוב קאסוטו בשכונה השחיר מאדם לקראת השעה 11:00, כאשר אלפים הגיעו להשתתף בהלווית הרבנית. ראשון המספידים, היה הבן, רו"מ הישיבה הגאון רבי בן ציון אזרחי, שמירר בבכי וסיפר על גדולתה העצומה של אמו ועל כך שהפקירה את עצמה למען, בעלה שיבל"א ראש הישיבה.

החתן הגדול, ראש ישיבת אש התלמוד, הגאון רבי אריאל וילנסקי, דמע אף הוא כשסיפר על גדולתה של הרבנית, אחריו דיברו החתנים הגאונים; רבי יהושע קנל, רבי ישעיהו הדר גלזמן והגאון רבי אהרון וינר.

אחריהם דיבר הנכד, הגאון רבי חיים אזרחי, המשמש כר"מ בישיבת עטרת ישראל ואחריו הספיד הגיס, הגאון רבי יצחק אזרחי, ראש ישיבת מיר.

תלמידו הוותיק של ראש הישיבה, הגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון, סיפר על מעלותיה של הרבנית, "היא הייתה אמו של מלכות, היא הייתה האמא של כולם, הייתי בבית הזה הרבה בצעירותי והיא קיבלה אותי תמיד בסבר פנים יפות. היא הייתה אישה גדולה - של יראת שמיים, של חסד, ששותפה במלכות התורה. יהי רצון שהיא תהיה מליצת יושר עבור רבינו ראש הישיבה, שימשיך להעמיד תורה בכלל ישראל, שתהיה מליצת יושר עבור הבן, הגאון רבי ציון, שמוסר נפשו עבור הישיבה". כאשר אחריו דיבר, אחיה של הרבנית, שיבל"א הגאון רבי נפתלי חדש.

לאחר הספדו המרטיט של בעלה הגרב"מ אזרחי, מסע הלוויה יצא להר הזיתים, שם נטמנה למנוחת עולמים.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר