הרב ברוך קורנפלד ז"ל ● צפו בוידאו

העסקן שנפטר ריגש בנאומו: "אני לא מתבייש במחלה שלי"

הרב ברוך קורנפלד נכנע הבוקר למחלת הסרטן, לאחר מאבק ממושך. לפני כמה חודשים, במהלך אירוע מיוחד שנערך לכבודו, הוא דיבר גלויות על המאבק במחלה הנוראה: "כמו שיש דלקת ריאות, כמו שיש צהבת, יש גם מחלה שאנשים מפחדים להגיד את השם שלה, אבל עם חוזק נפשי סיכויי ההחלמה עולים" (חדשות)

דובי קורן | כיכר השבת |

הרב ברוך קורנפלד נכנע הבוקר למחלת הסרטן, לאחר מאבק ממושך.

בזמן שאחרים בוחרים להסתתר ולהסתיר, הרב קורנפלד החליט לשמש דוגמה לחולים אחרים ונאבק במחלה עד כלות כוחותיו. הוא לא אמר נואש לרגע.

באירוע מיוחד שנערך לכבודו, סיפר קורנפלד: "לפני תקופה באו וארגנו לי מסיבה בבית החולים, וזה יצא לתקשורת. באו אליי אנשים ושאלו אותי: הסכמת, נתת רשות? ראיתי שאנשים הגיבו בכל מיני מקומות כאלה ואחרים, למה מפרסמים את זה, לא מספיק הוא סובל?

"כשקיבלתי את המחלה והסבירו לי במה זה כרוך - יפלו לך השיערות, ויקרה לך ככה וככה, אמרתי להם: אני לא צריך להתבייש בשום דבר ואין מה להסתתר.

"כמו שיש דלקת ריאות, כמו שיש צהבת, יש גם מחלה שאנשים מפחדים להגיד את השם שלה. ברגע שנכניס את זה לראש שהיא כמו כל המחלות האחרות, סיכויי ההחלמה הם 90 אחוז ומעלה.

"יש מחלות שצריכות טיפולים ארוכים ומסובכים, אבל הנפש יכולה לרפא. למעשה, אין היום עדיין תרופה שאפשר לרפא את המחלה.

"התרופות מדכאות אל כל התאים של הגוף, והגוף צריך לבנות את התאים מחדש. זה קורה דרך תזונה. אבל חמישים אחוז מזה זה הנפש. ברגע שהנפש תהיה בריאה, כבר פתרנו חמישים אחוז מהבעיה. זה כבר חצי דרך, וזה יבוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר