תקיעות בעבודה

אתם גאונים, אבל חיים בעוני? אלו 3 הסיבות לכך

אתם גאונים, כולם מתפעלים מהיכולות שלכם, אבל אתם לא סוגרים את החודש. מדוע זה קורה דווקא לכם? הכירו את שלושת הסיבות שתוקעות אתכם בפן המקצועי (הורים)

ישראל גינצבורג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שנים שאתם לא מצליחים להתקדם. אתם סופר מוכשרים וכולם מדברים על הגאונות שלכם ועל היצירתיות ששופעת מכם, אבל אתם לא מצליחים לתרגם את זה לכסף, ונותרים עניים.

האם יש סיבה לכך שאנשים מוצלחים כמוכם - לא מצליחים לסגור את החודש?

הכירו את שלושת הסיבות הפסיכולוגיות שגורמות לכך שתישארו חכמים - אך עניים.

תודעת עוני

יתכן שבבית שבו גדלתם הורגלתם לחיי עוני. אתם רגילים לחיות בעוני ותתקשו מאד לחיות בתודעה של שפע. התרגלתם לסיים את החודש על השקל האחרון, והסיטואציה מרגישה לכם מוכרת, אבל אם יתנו לכם משכורת גבוהה מדי הסיטואציה הלא מוכרת תלחיץ אתכם ותגרום לכם להרגיש שאתם לא באזור הנוחות שלכם - אזור העוני.

דימוי עצמי נמוך

נסו לשאול את עצמכם כמה באמת אתם שווים, ואיזו משכורת מגיעה לאנשים כמוכם. אם הסכום שאתם מאמינים שמגיע לכם נמוך, כנראה שגם אם תקבלו משכורת גבוהה יותר תחושו שלא בנח. אתם עלולים להרגיש שאתם "מרמים את המערכת", ושביום שבו יקלטו כמה באמת אתם שווים לא ישלמו לכם אפילו שקל. בסיטואציות מסוימות תעדיפו שישלמו לכם פחות כסף או שתמנעו מלבקש העלאה במשכורת - רק בכדי לא לחשוב שלא בנח על המשכורת ה'גבוהה מדי' שאתם מקבלים.

אתם משדרים נזקקות

אנשים לא אוהבים 'לעשות טובות', וככל שתהיו נואשים לעבודה כך יקטן הסיכוי שלכם לקבל אותה. ככל שתרגישו שהבוס עושה לכם טובה כשהוא מעסיק אתכם, או שהעבודה עליה אתם חולמים תקדם אתכם אולם לא תקדם את הארגון - מסתבר שלא תתקבלו. הכירו בערך שלכם, ואם תיכנסו לתודעה של "אני תורם למקום העבודה ומקום העבודה לא היה שורד בלעדיי תגלו שהשכר שלכם ממריא בצורה משמעותית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר