'כיכר השבת' בשיתוף 'מאוחדת'

פעילות חנוכה: חוויית תוכן מאירה ומעשירה לכל המשפחה

בימים של התמודדות קשה עם שגרה שמלווה בחששות רבים, אחרי האסון הקשה שפקד אותנו, מקיימת מאוחדת פעילות מיוחדת בשיתוף כיכר השבת (משפחה, בריאות).

משחק טריוויה מהנה של מאוחדת (צילום: יח"צ)

כמי שמחוברת היטב למגזר החרדי ולצרכיו, חברה מאוחדת לאתר כיכר השבת להרמת דגל החוסן הנפשי והמשפחתי ומגישים דווקא השנה בחג החנוכה, החג הכי משפחתי שיש – פעילות טריוויה עם תוכן ייחודי ומשפחתי שטרם נראה כמותו.

במסגרת שיתוף הפעולה המיוחד בין מאוחדת לאתר כיכר השבת, עמלו העוסקים במלאכה שבועות ארוכים על מנת ליצור את התוכן המעשיר. במסגרת הפעילות יתקיימו מגוון פעילויות אינטראקטיביות משולבות תוכן לכל שכבות הגיל במשפחה.

מאחורי יצירת הפעילות 'מנצחים יחד', עומד הצורך בחיזוק החוסן המשפחתי והאחדות שיעניקו לנו עוצמה וזקיפות קומה, מול המצב הנוכחי. בימים של התמודדות קשה עם שגרה שמלווה בחששות רבים, ומגיע אחרי האסון הקשה שפקד אותנו, מעניקה הפעילות החווייתית מגוון כלים להתמודדות נכונה עם המצב, כאשר החוויה המשפחתית תאפשר להתאחד מול נרות החנוכה ומגשי הלביבות המתרוקנים במהירות ולפנות את החשיבה לפעילות פנאי, הנחוצה לנפש, בכל גיל.

ההפעלות המפתיעות יאפשרו לכל המשפחה הנאה מרובה מתוכן מקצועי ומהנה, במשחק טריוויה משפחתי שיאפשר לכווווולם, מכל שכבות הגיל, להתחרות זה בזה: כל המשפחה עונים יחד על כמה שיותר שאלות בכמה שפחות זמן, ורוכשים ידע מעשיר, עוד הרבה לפני שמגיעים לשלב הסיום.

מושקי ברוד, מנהלת תקשורת שיווקית מגזר חרדי במאוחדת, אמרה כי "המצב הביטחוני שמעורר בכולנו חששות טבעיים, דורש מאיתנו לחזק את החוסן הנפשי והמשפחתי, ולכן חברנו לכיכר השבת עם מיזם 'מנצחים יחד' שנועד כולו להעניק לדור הצעיר כלים להתמודדות טובה יותר עם מצבי חירום, ולסייע להם בהתמודדות היומיומית בתקופה מאתגרת זו, מתוך אווירה רגועה שמגיעה מתוך חוויה משפחתית מלאת תוכן - המתאימה במיוחד לחג החנוכה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר