דרעי בסנוקר, ניסים זאב נתקע ובניזרי מחתן

יוסף כהן והמטאטא, עמי מימון מכניס ס"ת, אטיאס סנדק, רבי פנחס מארח, איציק כהן קובע, ולמה נפגש הרב גרוסמן עם חברי מועצת העיר פ"ת? הפיסטוקים של השבוע (ברנז'ה)

אפרים גלעד | כיכר השבת |
דרעי בסנוקר (צילום: יעקב כהן)

* מישהו שם בעיריית בני ברק, שכח לנקות את רחוב שלמה המלך בעיר בני ברק, הסמוך לאולמות "ארמונות חן", שמתופעלים על ידי ארגון "חסדי נעמי", אבל זה ממש לא הפריע ליו"ר הארגון הרב יוסף כהן, הוא לקח את העניין ממש בקלות, תפס בידו מטאטא והחל לנקות במשך שעה ארוכה את הרחוב הסמוך. המדור מיהר להביא לו כף אשפה, ולא פספס תמונה בחשכת הלילה.

* שדר הרדיו העונה לשם עמי מימון, החליט להכניס ספר תורה לרפואת בנו יהודה שמואל נ"י, וסחף מאות איש שרקדו ברחובות העיר בת ים עם דמעות בעיניים מרוב התרגשות. פיזזו ורקדו לכבודה של תורה: ח"כ אלי ישי, יו"ר הלשכה לפניות הציבור של ש"ס ינקי דרעי, יו"ר איגוד בני התורה בת ים שמעון שמואלי, שדר הרדיו דוד חכם ואיש התקשורת והחסד מוטי בוסקילה. ויש גם תמונה.

* תרשמו ביומן: בעוד כחודש וחצי, הרב שלמה בניזרי יחתן את ביתו באולמי פבליון בירושלים. החתן: הבה"ח עידו ברסקה מישיבת מאור התורה. בינתיים קבלו תמונה משמחת האירוסין שהתקיימה בשבוע האחרון.

* מאות אנשים הגיעו לאירוע מיוחד שהתקיים בעיר פתח תקווה, לרגל הוצאת ספריו של הגאון רבי משה פינטו, ראש ישיבת פאר משה" בעיר. פיארו את שולחן הכבוד: הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף, הגאון רבי אברהם חפוטא, יו"ר ש"ס אריה דרעי, רבני העיר, ומ"מ ראש העיר אוריאל בוסו.

* שלישי האחרון: עיני המדור משוטטות בעיר ירושלים, ונקלעות לאולם שערי העיר, שם הם רואות מכובדים רבים שמגיעים למקום. מסתבר שבמקום התקיימה חתונת בתו של הרב שלמה בן נעים, גיסו של יו"ר התנועה אריה דרעי, שזכה בחמשה קולות ושימח את החתן והכלה. זכו גם בחמשה קולות: חברי הכנסת משולם נהרי ואריאל אטיאס, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ואיש ציבור נוספים.

* ומי שחיפש באותו מעמד את הגאון רבי יהודה דרעי, רבה של העיר באר שבע, יכול היה למצוא אותו בשולחן הכבוד, כשהוא מעיין בספר, ושקוע בתלמודו.

* עדכון מבירת הנגב: כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, בשבת האחרונה התקיימה לה שמחת ברית המילה לנכדו המשותף של ח"כ אריאל אטיאס והרב יהודה דרעי. כובד בסנדקאות: הסב הטרי ח"כ אטיאס. ויקרא שמו בישראל: יהודה. מיד לאחר הברית נעמדו עשרות מתושבי העיר, וניגשו לקבל ברכה מהסנדק המאושר.

* ואם זה ממש מסקרן אתכם היכן אכלו המשפחות סעודה שלישית, נוכל ללחוש לכם בשקט באוזן, שהם הוזמנו אל ביתו של האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא בעיר באר שבע, שפתח להם שולחן מלכים. המדור היה מוכן להיות מלצר באותה סעודה.

* חברי הכנסת שיצאו במשלחת לכיוון אושוויץ, בכדי להשתתף בטקס יום הזיכרון הבינלאומי לשואה, לא ידעו איזו הפתעה מחכה להם. אחד המטוסים שהיה אמור לקחת אותם ליעד, נתקע במשך שעות הלילה בשדה התעופה הצבאי בקרקוב, בעקבות תקלה במערכת הדלק. בין הנתקעים במטוס: ח"כ ניסים זאב. אל דאגה, בסוף נמצא המטוס החילופי שייקח אותם ליעד. לח"כינו שלום.

* ח"כ איציק כהן, התפנה קצת מעיסוקיו, והלך לקבוע מזוזה במשרדו של עו"ד דורון ברזילי, ראש לשכת עורכי הדין. הלה הודה במילים חמות לחבר הכנסת, שזיכה אותה במצוות מזוזה.

* יורד לשטח: אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס, לקח השבוע את חברי סיעת ש"ס בירושלים, וערך עמהם סיור מקיף במוסדות החינוך בעיר. במהלך הסיור הוא אף ניפגש עם נוער נושר, וביקש מהם שיעשו הכל בכדי ללמוד, והוא יעשה הכל בכדי לדאוג לתקציבים עבורם. דרעי אף שיחק עם בני הנוער סנוקר, צפה בהם דוהרים על סוסים ולאחר מכן נכנס איתם לחדר המוזיקה של הישיבה, שם שרו כולם את השיר 'גם כי אלך בגיא צל מוות, לא אירא כי אתה עמדי'. דרעי שהתרגש מהבחורים הצטרף לשירתם, ואף הזיל דמעות מהתרגשות.

* ובהמשך הסיור, קפץ דרעי למנהל הקהילתי בשכונת שמואל הנביא, ופגש ביו"ר המנהל הטרי, בחור צעיר העונה לשם נפתלי זאבי. אם שם המשפחה שלו אומר לכם משהו, מדובר בבחור חרדי - נכדו של השר לשעבר רחבעם זאבי הי"ד.

* אפרופו נוער נושר: חברי מועצת העיר מטעם ש"ס בעיר פתח תקווה, נפגשו במהלך השבוע האחרון עם רבה של מגדל העמק, הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, ובנו איתו ביחד תוכנית לחיזוק הנוער הנושר בעירם. ויש גם תמונה.

* פינת המזל"טים: לראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, לרגל שמחת בר המצווה לנכדו, בן לבנו הגאון רבי עובדיה יוסף, ראש ישיבת חזון עובדיה. לדוד סוויד, לרגל הולדת הבן. ירבו שמחות בישראל. שבת שלום.

יוזמה אישית. הרב יוסף כהן והמטאטא (צילום: רפאל טרבלסי)
פיזזו. בהכנסת ס"ת של מימון
ענבי הגפן. באירוסין של משפחת בניזרי
כיבדו. הרבנים באירוע בפ"ת
שקוע. הרב יהודה דרעי
ימשיך כבודו. דרעי עם הנערים בסנוקר (צילום: יעקב כהן)
דהרו על הסוסים. דרעי והנערים (צילום: יעקב כהן)
זאבי הנכד. נפתלי זאבי ודרעי (צילום: יעקב כהן)
חיזקו את הנוער. הרב גרוסמן ונציגי ש"ס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר