מה עשו הרבנים בחנות הפיצה?

למי נולדו תאומות, מי נתקע בלי דלק, מי הפתיע את תלמידי חזון עובדיה, פתח תקווה מתמגנת, הבן והכד מתארס, ולמה הגיעו הרבנים לחנות הפיצה בירושלים? הפיסטוקים (ברנז'ה, אנשים)

אפרים גלעד | כיכר השבת |
סיום מסכת בפיצה (צילום: יום ליום)

* המקום: חנות פיצה ברחוב שמואל הנביא בירושלים. אל המקום באים בזה אחר זה: ראש ישיבת פורת יוסף הגאון רבי משה צדקה, ראש ישיבת אור החיים הגאון רבי ראובן אלבז, ראש ישיבת המקובלים נהר שלום הגאון רבי בניהו שמואלי, הרב שלמה בניזרי, הרב יעקב חיון והרב אלעזר רז. הסיבה: מעמד סיום מסכת ברכות אותה סיימו לומדי השיעור הקבוע בחנות הפיצה. המדור הצטרף לסיום, והצטייד במשולש עם זיתים.

* תתקשרו לאחל לו מזל טוב: ראש מועצת עמנואל, עזרא גרשי, התרגש השבוע במיוחד. הוא הפך שוב לסבא, והפעם לשני נכדות תאומות. המדור שלא מערב שמחה בשמחה התקשר לאחל מזל טוב, ניתק, והתקשר שוב.

* עיני המדור צפו השבוע ביו"ר ש"ס אריה דרעי, שהגיע במיוחד לשמוח בשמחת שבע הברכות לרגל חתונת בתו של כ"ק האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא, ומיהרו לתעד.

* איציק ברוורמן, ראש עיריית פתח תקווה הנכנס, נפגש השבוע לפגישת עבודה ראשונה עם אלוף פיקוד העורף אייל אייזנברג, וכן עם ממלא מקום ראש העיר אוריאל בוסו. האלוף קיבל סקירה על מצב ההערכות בעיר בנושא המיגון והמקלטים, וכן כל צרכי החירום, שמע על שיתופי הפעולה עם ארגוני החירום וההצלה המקומיים, והבטיח להמשיך את שיתוף הפעולה ולתת כתף ככל שיידרש בשעת הצורך.

* תלמידי ישיבת "חזון עובדיה" בשכונת רוממה בירושלים, החליטו להפתיע את ראש הישיבה שלהם, הגאון רבי עובדיה יוסף, וערכו לו קבלת פנים לרגל שמחת בר המצווה לבנו יצחק. הסב המאושר, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הפתיע את תלמידי הישיבה, והשתתף אף הוא במעמד.

* וממש באותו שבוע, בסיום תפילת שחרית של ראש חודש אדר, עיני המדור צפו בקהל רב שמלווה את הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף מבית הכנסת לעבר ביתו השוכן בשכונת סנהדריה המורחבת בירושלים, ומיהרו לתעד.

* ואותם עיניים ביקרו השבוע בעיר אשקלון, והצטרפו לסיור שערך יו"ר ש"ס אריה דרעי בעיר. עדשת הצלם יעקב כהן הספיקה לתפוס תמונה טובה של דרעי מנשק את ספרי התורה, באחד ממוסדות התורה המפוארים בעיר.

* והבן שלו העונה לשם ינקי דרעי, נסע השבוע ברחובות ירושלים, וכשהגיע לשכונת גבעת שאול, הוא שם לב לפתע שהרכב לא ממש מצליח להמשיך הלאה, ומנורת הדלק מהבהבת. אז הוא מיהר להתקשר לחברים הטובים שהזדרזו להביא לו מיכל דלק. בסוף הוא הגיע לביתו בשלום.

* מה הקשר בין רבה של העיר יבנה, הגאון רבי דוד אבוחצירא, לבין מנהל הסטודיו (האשכנזי) של עיתון "יום ליום" העונה לשם יואב ון-דן-ברג? זה בדיוק מה שתמה המדור, כשראה את שניהם באירוע משפחתי אחד, כששניהם באו לאירוע על תקן אחד: דודי הכלה. המדור המופתע לא פספס, ומיהר לתעד.

* פינת המזל"טים: לרבי עמרם יוסף, נכדו של מרן זצוק"ל, ובנו של רבי יעקב זצוק"ל, לרגל אירוסיו בשעה טובה. ענבי הגפן בענבי הגפן, דבר נאה ומתקבל. לחבר הכנסת לשעבר יאיר פרץ, לרגל נישואי בתו בשעה טובה. לרב יעקב טראב, לרגל אירוסי בנו הבה"ח אהרון. ליהודה עובדיה, לרגל הולדת הבן. ירבו שמחות בישראל. שבת שלום וחודש אדר שמח.

מה מברכים על פיצה? בסיום מסכת בפיצה
שימח. בשבע ברכות למשפחת אבוחצירא
עיר מקלט. בפגישה עם אלוף פיקוד העורף
קבלת פנים. הראש"ל וראש הישיבה בחזון עובדיה
שחרית של ר"ח. הקהל מלווה את הראש"
ותנו כבוד לתורה. בסיור באשקלון (צילום: יעקב כהן)
הדודים. הרב אבוחצירא ויואב בשמחה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר