מזל טוב: בת בכורה לעיתונאי "הארץ" חיים לוינסון

כתב השטחים של של עיתון "הארץ" חובק בת ראשונה ומציין זאת באמצעות הרשת החברתית. פעיל הימין עו"ד בן גביר מאחל מזל טוב לבבי: "לוינסון - בין העיתונאים המוכשרים" (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
לוינסון בבגדי חרדי (ארכיון)

בשעות הבוקר של אתמול (רביעי), נולדה בשעה טובה ומוצלחת בת לעיתונאי חיים לוינסון, כתב השטחים של עיתון "הארץ", וחבר תא כתבי השטחים.

הילדה נולדה בבית החולים "איכלוב" בתל-אביב. עם היוולדה האב הטרי פרסם את שמה בצירוף תמונתה שזכתה ליותר מ-700 לייקים וכתב "אביגיל. ביתנו הבכורה בהופעת בכורה".

מאוחר יותר, העלה לוינסון תמונה נוספת בה הוא נראה מציג את עיתון "הארץ" בפני הפעוטה שזה עתה נולדה "כבר מגיל 12 שעות אני נותן לביתי חינוך איכותי ומקריא לה מאמרים מתוך הארץ" הסביר לאוהדיו בציניות.

איש הימין, עו"ד איתמר בן-גביר, כתב ברכות לבביות מעל גבי דף הפייסבוק של לוינסון: "מועדים לשמחה! רבים מאיתנו חשבו שחיים לוינסון התבלבל בין חג הפסח לפורים, כאשר סיפר לכולם שנולדה לו בת בשעה טובה. מכל מקום לאחר שבחנו את העניין וגילנו שאכן כצעקתה, הגיעה השעה לברך את האב המאושר, האם (האלמונית), ואחרונה חביבה התינוקת החביבה".

איש הימין הקיצוני מיהר להסביר לכל מרימי הגבה: "עם כל הביקורת שיש לי על חיים (ויש ביקורת רבה...), אי אפשר להתעלם שהוא בין העיתונאים היחידים, שלקחו בפרופורציה הנכונה את האירועים שהתרחשו בעשרה ימים האחרונים ולא נגרר לעדר - לא אחת אמרתי שחיים הוא בין העיתונאים המוכשרים בישראל (לא רק בין תא כתבי ההתיישבות) אבל הדבר הכי חשוב בעיתונאי זה ההגינות וההוגנות".

"מי ייתן ותזכו לגדלה לחופה לתורה ולמעשים טובים (רציתי לאחל שהיא תזכה להיות נערת גבעות ותתחתן עם פלוני אלמוני מיצהר, אבל בשלב זה אמנע מכך כדי לא לחלל את שמחת החג למשפחת לוינסון והאלמונית). מזל טוב" כתב בן-גביר לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר