הדובר של יעקב אשר פורש; יעבוד במשרד היח"צ של רבקה פאלוך

יוני מרטין, מי ששימש מאז הבחירות האחרונות כדובר של חבר הכנסת יעקב אשר החליט לסיים את תפקידו. הוא יחל לעבוד מעתה במשרד יחסי הציבור של רבקה פאלוך (ברנז'ה, אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יוני מרטין (צילום: כיכר השבת)

יוני מרטין (26), ששימש כעוזרו ודוברו של חבר-הכנסת יעקב אשר מסיעת "יהדות התורה" הודיע על סיום תפקידו. ההחלטה על עזיבתו הגיעה לאחר שיחות רבות שהתנהלו בינו ובין אשר במשך כשבועיים, והבוקר (שלישי) התקבלה ההחלטה הסופית.

את דרכו בבניין הכנסת בירושלים החל יוני מרטין יחד עם חבר-הכנסת יעקב אשר בעת כינונה של הכנסת הנוכחית. קודם לכן שימש מרטין בתפקידים שונים בארגון "עזר מציון" כחלק מהשירות האזרחי אותו ביצע. ללא צינון, יוני מרטין יעבוד החל ממחר (רביעי) במשרד היח"צ של רבקה פאלוך ששימשה לפני שנים כיועצת לענייני חרדים לאריאל שרון בעת שכיהן כראש הממשלה.

מאז הודיע על רצונו לעזוב את תפקידו, חבר-הכנסת יעקב אשר עורך "אודישנים" למחליפים פוטנציאלים. המועמד שיעבור את המבחנים ישמש בתפקיד הנהג והדובר.

ח"כ יעקב אשר אמר ל"כיכר השבת": "יוני בחור מוכשר והיה עוזר מצוין, תרם רבות לעבודה הפרלמנטרית, אני בטוח שיצליח לתרום מכישוריו בכל מקום שיפנה, איחלתי לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

יוני מרטין אישר את הפרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר