המשיח כבר כאן? כוכבי התרבות החילונית קוראים לשמור שבת

זה לא חלום: כוכבי התרבות החילונית יוצאים בקריאה לשמור את השבת הקרובה במסגרת פרויקט השבת "Keeping It Together". אפילו השחקנית יאנה יוסף הצטרפה לקריאה (ברנז'ה)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך Keeping It Together, שאטרסטוק)

מה היה אומר השבוע רבי לוי יצחק מברדיצ'וב לו היה חי בדורנו? אלילי התרבות החילונית מצטרפים לקריאה לשמור את השבת הקרובה - שבת פרשת נח - במסגרת הפרויקט העולמי "Keeping It Together" מאחוריו עומד הרב הראשי של דרום אפריקה הרב וורן גולדשטיין.

הפרויקט המהפכני החל בדרום אפריקה לפני כשנה על ידי הרב הראשי וורן גולדשטיין, שקרא לכל בני הקהילה שלו לשמור יחד שבת אחת. לאחר הצלחתו של הפרויקט הקהילתי, הוחלט להרחיבו לכל העולם.

השבת היחודית תתקיים כאמור בפרשת נח (24.10.2014). במסגרת הקמפיין ברשת שמיועד לחילונים, ולא רק, נאמר: "נעצור ליום אחד, המטרה היא שבת שתהיה שלכם - עם המשפחה, עם החברים, ללא הפייסבוק והסמארטפון. להנות מכל הכיף, הביחד והשקט שיש לשבת להציע לנו".

כעת כאמור, מצטרפים לפרויקט שחקנים וידוענים מתעשיית הבידור והתרבות החילונית, שקוראים למעריציהם לשמור גם הם את השבת הקרובה, להתנתק מהווי היום יום ולשהות עם המשפחה.

פאולה עבדול מצטרף לפרויקט (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק Keeping It Together)

יאנה יוסף, שחקנית שהצטרפה לפרויקט, אמרה בסרטון וידאו שפורסם ברשת כי מדובר ב"משהו מאוד גדול ומאוד עצום. מדובר ביום שבת בינלאומי. מיליוני יהודים הולכים לשמור שבת, הולך להיות משהו מאוד מאוד גדול אנרגטית. תארו לכם מה זה מיליוני יהודים שומרים שבת בכל העולם".

"זה ייתן לכם חיבור שקשה להסביר - צריך לחוות את זה" הוסיפה יוסף, "כולנו הולכים לחוות את זה, אני רוצה שתהיו שם גם".

כזכור, בתחילת החודש הצטרפה הכוכבת היהודיה-אמריקנית פאולה עבדול, זמרת, רקדנית ומי שמכהנת כשופטת בתכנית הטלויזיה "אמריקן איידול", לפרויקט המיוחד, ואמרה: "אני מחויבת לשמור את השבת ולהתאחד עם יהודים מכל רחבי העולם. כשהרב הראשי קורא - אין מצב שאסרב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר