כוחה של מסורת • השר נפתלי בנט נאלץ להודות: "סיפור מדהים"

השר נפתלי בנט סיפר בדף הפייסבוק שלו כי הוא מלמד את בנו לקרוא עם ספר "המסורת" העתיק. באחת התגובות, נחשף סיפור נוסף, שבנט נאלץ להודות כי הוא "מדהים" (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
"מדהים". השר נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט סיפר בעמוד הפייסבוק שלו על כך שהוא מלמד את בנו הקטן לקרוא, כאשר הוא ממליץ על הספר "המסורת השלם", ספר עתיק אותו לומדים בתלמודי התורה החרדים.

"פעם השלישית אני מלמד את אחד מילדיי לקרוא. הספר האדום בתמונה הוא ספר לימוד הקריאה הטוב ביותר בו נתקלתי. הוא מבוסס על שיטות הלימוד ב"חדר" - ניסיון (מוצלח) של מאות שנים", כתב בנט כשהוא מצרף תמונות של הספר.

"זה פשוט עובד", מבטיח השר, "הרבה יותר מכל השיטות המודרניות בהם נתקלתי. הספר נקרא: "המסורת השלם", נכתב בשנות ה-50, ועודכן בשנים האחרונות".

אחת מהגולשות הפתיעה את השר בנט בסיפור לא פחות מעניין: "כבוד השר, לפני שנים הבן שלי סיים את כיתה א' ולא ידע לקרוא, באותה תקופה למדו עם אלפי על מסך הטלוויזיה, מה לעשות אך הבן שלי לא אהב טלוויזיה ולכן התקשה בקריאה".

"באותה התקופה נערכו בחירות לכנסת", מספרת הגולשת, "דפקו על דלתי אברכים מבית מדרשו של הרב עובדיה יוסף, ושאלו אם יוכלו לעזור במשהו, לא יודעת איך מצאתי את עצמי אומרת להם הכל טוב פרט לזה שהבן שלי מתקשה בקריאה, מיום למחרת הם הגיעו בבקרים לקחו את הבן שלי אליהם לישיבה ולימדו אותו לקרוא לפי שיטת החדר עם הספר שאתה הצגת, לאחר חודש אחד בלבד הבן שלי התחיל לקרוא שוטף ועלה לכיתה ב' מוכן".

השר בנט הגיב לה: "סיפור מדהים. בכמה רמות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר