בן דהן מתגייס לטובת עמיר בניון: "די לסתימת הפיות"

סגן שר הדתות אלי בן דהן קורא למחאה כנגד מה שהוא מכנה סתימת הפה של הזמר עמיר בניון בעקבות השיר שעורר סערה. בן דהן קרא לנשיא לחזור בו מביטול הופעה של בניון (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בן דהן ומודעת המחאה (צילום: מתוך פייסבוק)

סערת בניון: לאחר שבית הנשיא ראובן ריבלין הודיע כי הוא מבטל את הופעתו של הזמר עמיר בניון ביום ראשון הקרוב בעקבות שיר המחאה "אחמד אוהב ישראל" שהוציא הזמר ועורר סערה, הצטלם הערב סגן שר הדתות אלי בן דהן כשהוא מכסה את פיו שלט שעליו הכיתוב "די לסתימת פיות!" כתמיכה בבניון.

בסטטוס שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, קרא בן דהן לציבור להצטרף למחאה וכתב: "עמיר בניון כתב שיר על המצב הביטחוני המתוח ובתגובה הנשיא ביטל את ההופעה שלו באירוע. הצטרפו אלינו למחאה - לא סותמים פיות". לדבריו: "טוב יעשה הנשיא ריבלין אם יחזור בו".

כזכור, במכתב ששלח מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי למארגני טקס לציון יום היציאה והגירוש של היהודים מארצות ערב ואיראן, בו היה בניון אמור להופיע, נכתב: "על רקע פרסום שירו האחרון של עמיר בניון אתמול, אבקש להודיעכם כי לא נוכל לאפשר את הופעתו במשכן הנשיא.

"עמיר בניון הוא אמן מוערך ויוצא דופן בכישרונו ובתרומתו למוסיקה הישראלית" מדגיש מנכ"ל בית הנשיא אך מציין: "לצד זה, אמירותיו בעת מתוחה ומסוכסכת זו, גם אם נאמרו מתוך סערת רגשות וכאב רב, אינן מסייעות בלשון המעטה, להרגעת הרוחות, ואינן עולות בקנה אחד עם האחריות הנדרשת ממשכן הנשיא ומכל מוסד המשפיע על הלך הרוח הציבורי - לפעול למען הפגת המתחים וביסוס השותפות בין חלקיה של החברה הישראלית".

בניון עצמו התייחס מוקדם יותר להחלטת בית הנשיא ואמר: "אני מכבד את מוסד הנשיאות ואוהב את הנשיא ריבלין אהבת אמת, ושמח שהוא האיש שנמצא בבית הנשיא בעת הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר