"אני רק תירגמתי"

לאחר 'הקדיש': עודד בן עמי מתנצל בשידור חי

לאחר הסערה הגדולה שחוללו על 'הקדיש' לראש הממשלה, הערב, התנצל המגיש עודד בן עמי על הדברים וטען כי הוא רק תירגם את הדברים של אברמוביץ' לארמית. צפו בדברים (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הפרשן והמגיש (צילום: מתוך 'שש עם', חדשות 12)

הסערה הציבורית שפרצה בעקבות דבריהם של מגיש החדשות עודד בן עמי והפרשן אמנון אברמוביץ' על 'הקדיש' של נתניהו, הערב (חמישי), בן עמי התנצל בשידור חי על הדברים שאמר אמש.

"צריך להעמיד דברים על דיוקם", פתח בן עמי ואמר: "התגובות היו קשות יותר מהדברים, היה אתמול דיון ביני לבין אמנון אברמוביץ', שלא עסק בכלל בראש הממשלה אלא בחברי הליכוד שמנהלים כל מיני אירועים".

עוד הוא הוסיף: "אני ואמנון דיברנו על העידן שאחרי נתניהו, ואז הוא התבטא אמר כי יש אנשים בליכוד שהיו מעוניינים שהסיום של עידן נתניהו יבוא לסיום בקרוב. אני תרגמתי את זה לארמית".

כמובן, הוסיף המגיש כי "זה היה בחירת מילים לא מוצלחת. בוודאי לא הייתה לי כל כוונה לפרש את זה בצורה מעוותת, כפי שכמה רצו לפרש. אם מישהו נפגע או הבין לא נכון ונפגע, אני כמובן מצטער מאד ומתנצל. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע, ואני חושב שזה התנפח לממדים לא נכונים. אין לי מושג למה, אבל הכוונות לא היו רעות כפי שהתגובות להם היו".

כזכור, אתמול אמר אברומביץ', כי "כל מי שמודיע שהוא יתמודד מול נתניהו, או לאחר עידן נתניהו, היה רוצה לראות שעידן נתניהו סוף סוף מגיע אל קיצו".

כשעודד בן עמי, מגיש התכנית, הגיב לדבריו ב"'בעגלא ובזמן קריב' אתה אומר...", חזר אברמוביץ' על הניסוח המקודש והוסיף "ואמרו אמן!", ובן עמי סיים את השידור ב"אמן" משלו.

צילום: מתוך 'שש עם', חדשות 12

גם אמנון אברמוביץ' התנצל ואמר בראיון לגלי צה"ל אמר כי הוא "מתנצל על הדברים, אך מדובר בטקטיקה זדונית. התקשרו אליי דתיים ואמרו לי שמדובר במילים שנאמרות בכוונות טובות, עשו פה מניפולציה כאילו אמרנו קדיש יתום על נתניהו. לקחו מונח ועיוותו אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר