'עם עוד מאות אלפים"

הדס שטייף כועסת על טראמפ: "אעבור לגור ב'משולש'"

"כל יושבי המשולש, הם השכנים והחברים שלי. הם ישראלים", מסבירה כתבת גל"צ ל'כיכר השבת', את הודעתה בעקבות תכנית טראמפ להעתיק כמה ישובים ערביים למדינת פלסטין העתידית (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הדס שטייף (צילום: מתוך פייסבוק)

כתבת הפלילים של תחנת הרדיו גלי צה"ל, הדס שטייף, הפתיעה היום (רביעי) בתגובה אישית מקורית ל'עסקת המאה' של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שהושקה אמש בחגיגיות בוושינגטון, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הסעיף בתכנית ש'הקפיץ' את שטייף, הוא הרעיון העתידי - במידה והפלסטינים ישנו עמדתם ויקבלו את התכנית - להעביר למדינת פלסטין את יישובי 'המשולש' הערביים שבצפון הארץ.

לכך הגיבה שטייף במילים: "גם אני תושבת המשולש. טראמפ לא יחליט עלינו, כדברי הילדים. המשולש, על תושביו, הם לא רק השכנים שלי. הם החברים שלי. הם תושבי ישראל לכל דבר ועניין. לעד הם יישארו כך. הם ישראלים בזכות. אין קשר לימין ושמאל, יש קשר להיותנו אנשים, בני אדם, שווים. לא מאמינה שמישהו בכלל יתייחס להזיה בתוכנית של טרמפ. אם רק יתחילו לקשקש עליה, אני עוברת לגור במשולש. יחד איתי יגיעו מאות אלפים. תושבי המשולש הם כולנו. נקודה".

פוסט זה זכה בפייסבוק לתגובות שליליות רבות מהגולשים, שמצידם הציעו לה 'טרמפ' לאזור המגורים בו היא מעוניינת, ועזרה באריזה ובהובלת החפצים.

הכתבת הוותיקה מצידה נותרת בדעתה, ומסבירה ל'כיכר השבת': "זה מאוד פשוט. כדי להבין את זה, מספיק לבוא לבתי חולים, שם הם הרופאים והאחיות, וליהנות משירותיהם; להגיע לבתי המרקחת ולראותם אותם קשובים; להגיע לקניונים וחנויות ולקבל מהם שירות אדיב. זה בשבילי' המשולש', אלו בשבילי השכנים וזהו דו קיום".

ממראות הפסגה בוושינגטון (צילום: לע"מ)

"כל יושבי המשולש, הם השכנים והחברים שלי", מוספה שטייף. "הם ישראלים, כמו כל אחד מאיתנו. כאדם לאדם, שכן לשכן וחבר לחבר, הם חלק מישראל. אם נכבד - נכובד. אני מכבדת".

את העובדה שלא מדובר על פינויים הפיזי של ערביי הערים הללו בצפון, אלא רק על שינוי הסטטוס שלהם ל'פלסטינים' - זהות בה הם מתגאים תמיד - מבטלת שטייף לחלוטין: "זה לא חשוב בכלל. פינוי מנטלי, לעתים גרוע הרבה יותר. נזכור מאיפה באנו...", היא אומרת ל'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר