זקן תעיד שוב: אולמרט ייחקר בחשד לשיבוש משפט

מספר ימים לאחר שהורשע בתיק "הולילנד", ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ייחקר בחשד לשיבוש משפט • החקירה בעקבות עדותה הנוספת של שולה זקן בעניין (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אולמרט בהכרעת הדין עם עורך דינו אלי זוהר (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט צפוי להיחקר בשבוע הבא, בעקבות עדות ראש לשכתו לשעבר שולה זקן היום (ה') במשטרה, כחלק מחקירת החשד נגד אולמרט לשיבוש מהלכי משפט.

לדברי גורמים במשטרה, אין קשר בין החקירה הנוכחית להרשעת אולמרט בקבלת שוחד עבור קידום בלתי חוקי של פרויקט המגורים "הולילנד". זקן שהורשעה בתיק "הולילנד", חתמה על הסכם טיעון עם הפרקליטות בו הודתה בקבלת שוחד והפכה לעדת מדינה בתמורה לעדותה נגד אולמרט.

עם זאת, כבר בשבוע שעבר העידה זקן אצל חוקרי יחידת להב 433 של המשטרה במסגרת חקירת החשד לשיבוש משפט. זקן אף מסרה לחוקרים הקלטות ובהן ראיות לכאורה לכך שאולמרט שיבש במכוון את מהלכי המשפט ובין השאר, ביקש ממנה שלא לחתום על הסכם עדת מדינה עם הפרקליטות.

בתגובה אמר יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן: "הסכם זה, ערב הכרעת הדין, הוא לא פחות משיבוש מהלכי משפט הולילנד" והוסיף כי המהלך נעשה בשל חשש הפרקליטות מתוצאות המשפט, כאשר הנאשמת "הודתה בקבלת שוחד של מאות אלפי דולרים, תכשיטים, רהיטים וחסכונות לילדיה, רק כדי שתפליל את אולמרט, וזאת בטענות כזב לעבירות פחותות בהרבה, שאין להן שחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר