החשוד ברצח החייל הסגיר עצמו למשטרה

החשוד בדקירתו למוות של החייל יפתח גריידי, במועדון ברעננה לפני יומיים, הגיע למשטרת כפר סבא והסגיר עצמו לידי החוקרים. בית המשפט האריך את מעצרם של ארבעה חשודים נוספים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הרצח ברעננה (צילום: עידו ארז - ynet. וידאו: מוטי קמחי - ynet)

החשוד ברצח החייל יפתח גריידי הגיע היום (שלישי) למשטרת כפר סבא והסגיר עצמו לידי החוקרים.

החשוד, צעיר בן 23 מרעננה, הסגיר עצמו למשטרה לאחר חיפושים נרחבים שנערכו במטרה לעלות על עקבותיו לאחר הרצח.

כזכור, לפני יומיים נרצח החייל יפתח גריידי בפתח מועדון ברעננה, לאחר ויכוח שהתפתח בין מספר צעירים במקום. הויכוח נגרר לידי קטטה המונית במקום, במהלכה נרצח גריידי.

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרם של ארבעה חשודים, בהם מני דבוש ושי קלדרון, שנעצרו בחשד למעורבות במעשה. מעצרם של שלושה מהם הוארך בשבוע ושל חשוד נוסף ביומיים בלבד.

עם הגעתו לבית המשפט טען דבוש כי "לא עשיתי כלום. אני לא השתתפתי בקטטה. בכל המועדון היו מכות". דבוש הופיע לדיון כשידו מגובסת וטען כי גם הוא "חטף" מכות באירוע.

המשטרה מייחסת לכל המעורבים קשר לרצח, שבוצע, לטענת המשטרה, באמצעות חפץ חד שנלקח ממטבח המועדון.

עורך דינו של דבוש, שי טובים, אמר מנגד כי, "אני בטוח שברגע שהמשטרה תסתכל על מצלמות האבטחה יגיעו לאמת ויידעו כי אין למרשי שום קשר לרצח. מה שחשוב הוא שבסוף החקירה יוכח שהחשוד שאני מייצג אל ידע על החפץ החד ולא ידע שהייתה כוונה להשתמש בו. הנוכחות שלו במקום היא שהביאה למעצרו".

אביו של דבוש הגן על בנו ואמר כי "בני לא עשה כלום, שיכעסו על אנשים אחרים, אני מכיר את הבן שלי טוב מאוד. בחיים שלו הוא לא חשב לבצע מעשה רע. הוא חף מפשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר