אולמרט: הכרעת בית המשפט הייתה עבורי זעזוע קשה מאוד

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אמר היום במהלך דיון הטיעונים לעונש בבית המשפט המחוזי בת"א כי ההכרעה הייתה עבורו זעזוע קשה מאוד והכחיש קבלת שוחד (משפט)

ישי כהן | כיכר השבת |
אולמרט בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אמר היום (שלישי) במהלך דיון הטיעונים לעונש בבית המשפט המחוזי בתל אביב כי ההכרעה הייתה עבורו זעזוע קשה מאוד.

דבריו, פנה אולמרט לשופט דוד רוזן ואמר: "כבודו, אני רואה לפניי את דגל וסמל המדינה והם מייצגים בעיניי את ריבונות שלטון החוק, את כל הערכים לפיהם חונכתי וגדלתי כל חיי ואמשיך עד יומי האחר. מעולם לא ביקשתי וקיבלתי שוחד, לא בעקיפין ולא במישרין לא לי ולא למקורבי".

אולמרט המשיך ואמר: "לא אזעק זעקה שרוצה להשתחרר מלבי - לא על השנים הארוכות על הזדון והפגיעות האישיות שאדם צריך לשאת שנים, יום יום, שעה שעה. לא אדבר על מה שנעשה ולא נעשה ומה שנבנה ולא נבנה, ולא על הימים הקשים בים שיום יום אנשים נקרעים לגזרים ברחובות ואתה צריך לתת להם אמונה במדינה".

"מטבע הדברים, הכרעת בית המשפט הייתה עבורי זעזוע קשה מאוד. אני יודע יותר מכל אחד אחר שההכרעה הזו מבוססת על שגיאה יסודית שאיננה נכונה", הוסיף ראש הממשלה לשעבר שהורשע בקבלת שוחד.

בתוך כך פרקליטו של אולמרט, עו"ד אלי זוהר, ביקש היום מבית המשפט להטיל על מרשו רק 18 חודשי מאסר לאחר שאתמול ביקשה הפרקליטות להטיל עליו בין 5 ל-7 שנות מאסר בפועל.

"אם החברה הישראלית יושבת ומחכה לראות אדם מרוח בזפת מובל למוקד, אז בית המשפט צריך לעצור את זה", אמר עו"ד זוהר לשופט רוזן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר