פרשת הולילנד: היום הגורלי של שולה זקן

לאחר גזר הדין החמור של המורשעים בפרשת הולילנד, הבוקר יוצג בפני בית המשפט המחוזי בתל אביב הסדר הטיעון של שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט (משפט, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

ההכרעה של זקן: לאחר גזר הדין החמור של המורשעים בפרשת הולילנד, הבוקר (חמישי) יוצג בפני בית המשפט המחוזי בתל אביב הסדר הטיעון של שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט.

הפרקליטות תציג בפני השופט דוד רוזן את חומר הראיות ותנסה לשכנעו כי מדובר בהסדר טיעון ראוי שבמסגרתו תשלח זקן ל-11 חודשי מאסר.

שולה זקן, שבמשך עשרות שנים הייתה מקורבת לאולמרט, הורשעה במסגרת פרשות הולילנד בארבע עבירות של קבלת שוחד והלבנת הון. השופט רוזן קבע בהכרעת הדין כי זקן הייתה פותחת דלתות ושלטה בלשכה. "היה לה כוח והיא הייתה מודעת אליו", קבע.

לאחר הכרעת הדין, רמז השופט כי ייתכן ולא יקבל את הסדר הטיעון. "אם מדובר פה בניקוי אורוות, אהיה פתוח וקשוב", אמר לרוזן לפרקליטות, "אבל אם מדובר בעניין של שיבוש מהלכי חקירה, אין פה מהפך גדול. אני מתאר לעצמי שלא חשבתם שהיא שותקת סתם".

"תעשו כל אשר לאל ידכם על מנת שאסכים לקבל את בקשתכם לקבל את העונש", הוסיף השופט רוזן.

בדבריו, רמז השופט רוזן כי יאות לקבל את ההסדר רק במידה והפרקליטות תשיג ראיות לעבירות נוספות של אולמרט מעבר לעבירות של שיבוש החקירה והמשפט.

לפי הערכות, זקן מסרה בחקירה החדשה ראיות בהן מסמכים והקלטות שעשויים לסבך עוד יותר את אהוד אולמרט.

במידה והעסקה תדחה, ספק אם היום ייגזר דינה של זקן. ייתכן והפרקליטות תערער לבית המשפט העליון כדי שזה יאשר את ההסדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר