פואד בן אליעזר צפוי להיחקר שוב ביממה הקרובה

חבר-הכנסת, פואד בן אליעזר, צפוי להיחקר היום (שלישי) או מחר במשרדי יחידת להב 433, זאת לאחר שחקירתו הנוספת נדחתה ממוצאי שבת לאחר שהודיע על פרישה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

חבר-הכנסת, פואד בן אליעזר, צפוי להיחקר היום (שלישי) או מחר במשרדי יחידת להב 433, זאת לאחר שחקירתו הנוספת נדחתה ממוצאי שבת - המועד שנקבע תחילה עוד בטרם הודיע פואד על פרישתו מהמירוץ.

במשטרה שידעה על הפרשה עוד לפני יותר משנתיים, חושדים כי עוד שלושה אנשי עסקים העבירו לחבר-הכנסת בן אליעזר, מאות אלפי דולרים.

במלך החקירה יידרש פואד להשיב תשובות מנומקות גם באשר לכספת שנמצאה אתמול בבנק דיסקונט ובה כשש מאות אלף דולר. על פי החשד, הכסף שנמצא בכספת לא דווח.

במשטרה חושדים כי הכסף שנמצא בכספת הגיע ממקורבי משפחה ומאנשי עסקים. ההסתעפות בחקירה מגיעה לאחר שמאז ראשיתה, החוקרים בודקים את הקשר בין חה"כ לבין קבלנים מוכרים בעיר ראשון לציון, כשמאחד מהם, איש העסקים אברהם נניקשווילי, נטל בן אליעזר לכאורה הלוואה בסך מאות אלפי דולרים ולא דיווח על כך.

לא רק ראש המשפחה עומד במרכז הפרשה, כך גם בנו שנחקר במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה, בנוגע למימון דירת אביו בבית הדירות היוקרתי ביפו שעלותו נאמדת בסך 9 מיליון שקלים.

במשטרה בודקים חשד לפיו הבן הוא זה שתיווך עבור אביו את פריטת הכסף ממטבע זר למטבע ישראלי. על פי החשד הבן פרט את הסכומים הנאמדים במאות אלפי שקלים, בעמדת המרת מטבע זר בעיר תל אביב. במשטרה יבדקו עוד כיצד הגיע הכסף לבנו ובכך אולי יצליחו הם לגלות מהו המקור לכסף הרב.

ביום שישי, שעות אחדות לפני כניסת שבת, בן אליעזר זומן בהתראה קצרה לחקירה ביחידת לה"ב 433 לאחר שהתקבל מידע אצל היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה ויינשטין לפיו חבר הכנסת שמתמודד לתפקיד הנשיאות ומי שנחשב לבעל סיכויים גבוהים לזכות בתפקיד הנחשק, קביל כספים שלא כדין. חקירתו נמשכה 5 שעות ולפני זמן קצר שוחרר לביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר