שוב: בן 16 מתח את מוקדני המשטרה וטען שנחטף

קטין כבן 16 חייג למוקד 100 של המשטרה וטען כי נחטף. ניסיונות ליצור איתו קשר נכשלו, ורק לאחר כשעה של חיפושים התברר כי מדובר ככל הנראה במתיחה. מעצרו הוארך (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מוקדם משטרתי (צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר, פלאש 90)

שוב מתיחה: אמש (ראשון) בשעה 21:00, התקבלה במוקד 100 של המשטרה שיחת טלפון, בה דיווח אדם כי "עלה על טרמפ והנהג לא מוכן להוריד אותו מהאוטו". השיחה נותקה, ולאחר מכן, כשהמשטרה איתרה את הטלפון ממנו בוצעה השיחה, הוא לא השיב לניסיונות ליצור איתו קשר. זמן קצר מאוחר יותר, יצר האדם שוב קשר המשטרה ואמר בלחש "אני נמצא בצומת עין כרם.. תאתרו מהר לפני שזה...".

בשל החשש כי מדובר בניסיון חטיפה, הקימה משטרת מחוז ירושלים מחסומים באזור, הקפיצה כוחות משטרה, יחידה מיוחדת של מג"ב ומסוק. וביצעה סריקות לאיתור המתקשר. במקביל, נמשכו הניסיונות ליצור קשר עם האדם שפנה למוקד, בחלקם הוא ענה וניתק מיד לאחר מכן.

לאחר מספר פעולות חקירה ומודיעין בסיוע של חברות הסלולר איתרו שוטרי המוקד את משפחתו של המתקשר המתגוררת בצפון הארץ, והשיגו דרכם את פרטיו ופרטי חברו עמו הוא מתגורר בשכונת בית וגן בירושלים. שוטרי מרחב מוריה ולוחמי מג"ב הגיעו לדירה ממנה בוצעו השיחות, ועצרו לחקירה נער כבן 16 וצעיר כבן 21.

במהלך חקירתו, הודה הקטין כי התקשר למוקד 100 כמעשה קונדס באמצעות מכשיר סלולרי מסוג טוקמן שברשותו, תוך שהוא טוען כי נחטף ומציין כי בחלק מהפעמים אף לא ענה לשיחות המשטרה.

העצור הנוסף, הבגיר, שרכש עבור הקטין את המכשיר הסלולרי, סיפר כי הקטין ביצע את השיחות למוקד 100 כ'מתיחה'. מעצרם של השניים הוארך היום על ידי בית משפט השלום בירושלים עד לתאריך 9.9.14.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר