צפו בוידאו: שוטר מכה אישה מבוגרת שנופלת על הרצפה

במהלך הפגנה שנערכה ברחוב שבטי ישראל בירושלים נגד הגיוס, תועד שוטר כשהוא מכה אישה מבוגרת שחלפה בסמוך למקום בו בוצע מעצר עד שנפלה על הרצפה. צפו בוידאו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(באדיבות: 0404)

אם לא הספיקה המבוכה למשטרה מהתיעוד בו נראה שוטר מכה באכזריות חסרת רחמים את אחד מגבאיו של האדמו"ר מסדיגורא מבני ברק, מסתבר כי מסקנות לא הופקו ותקרית חמורה נוספת התרחשה אתמול (שלישי) במהלך הפגנה נגד חוק הגיוס בירושלים.

בהפגנה שהתרחשה ברחוב שבטי ישראל בירושלים, השתתפו עשרות בני אדם הנמנים על 'העדה החרדית' ותושבים נוספים מירושלים. במהלכה, כך נראה, הרוחות התלהטו וההפגנה יצא מכלל שליטה.

בתיעוד שמתפרסם ב"כיכר השבת" ניתן לראות שוטרים מכים ללא רחם כמה מפגינים, כאשר במהלך התגרה אחד השוטרים הכה אמא שכתוצאה מעוצמת המכה היא נפלה על הרצפה.

גורם במשטרה צוטט אומר בחדשות 0404, כי "אין ספק שהאירוע נראה רע וכך לא היה צריך לנהוג השוטר, אך העניין מצריך בירור מעמיק של המקרה".

"אנחנו משתדלים לנהוג בשיא האיפוק. צריך לזכור שזורקים עלינו אבנים וביצים, מקללים אותנו וקוראים לנו בקריאות שלא יאה להזכיר. יש הרבה עצבים, אבל אין ספק שאסור לנו להגיע למצב קשה. גם אם זו מכה חלשה, או דחיפה חזקה, אני מסכים שזה נראה רע - רע מאוד", הוסיף קצין משטרה.

ביקשנו את תגובת משטרת מחוז ירושלים אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר