מרגש: המצב המזעזע של המשפחה נחשף והשוטרים התגייסו לסייע

מיטה אחת לארבעת הילדים והורים שבוכים לאחר שרבו כי לא היה להם מה לאכול - זוהי התמונה המזעזעת שנחשפה בפני שוטרי תחנת אופקים שהתגייסו לסייע למשפחה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: משה שי - פלאש 90)

אזרחי ישראל נתקלים בשוטרים, לובשי המדים הכחולים, בעיקר בעת שהם מקבלים דו"חות תנועה או באירועים פליליים אחרים, אך מתברר כי ישנם מקרים בהם דווקא השוטרים מצליחים להיות לעזר ולהיחלץ למען הזקוקים לכך.

בימים האחרונים הוזעקו שוטרי תחנת אופקים לטפל באירוע של אלימות. השוטרים הגיעו לבית המשפחה וגילו לחרדתם כי בבית ישנה מיטה אחת לכל ארבעת הילדים, קירות הבית שחורים וההורים הנכים יושבים יחד ובוכים, לאחר שרבו ביניהם על-כך שאין להם אוכל בבית.

השוטרים ההמומים הרגיעו את בני המשפחה ובמקביל הוזעקו שוטרים נוספים כדי לטכס עצה כיצד ניתן לשפר, אפילו במעט, את חייהם של בני המשפחה ולעלות להם קצת חיוך על הפנים לקראת השנה החדשה.

אחד השוטרים מיהר לכתוב פוסט בדף הפייסבוק שלו בו הוא ביקש מחבריו להיות שותפים למצווה. "חברים יקרים. אתם יודעים שאני משרת כקצין מודיעין במשטרה. היום במהלך המשמרת שמעתי אירוע בגל תחנת אופקים על מריבה במשפחה, ניידת שהגיעה למקום דיווחה על מצב קשה מאוד - זוג הורים נכים המתגוררים עם ארבעת ילדיהם (11,12,14,15) ומקבלים קצבה של 2500 שקל ונושא המריבה היה שהילדים מבקשים אוכל - ואין במה להאכיל אותם!!! בגדים - ואין במה להלביש אותם!!!".

"אף ילד לא אמור להישאר רעב או ללא בגדים", הוא כתב עוד. "מי שמעוניין לתרום להם מזון או בגדים יכול לפנות אלי בפרטי ואני יעביר להם את התרומה או אמסור לכם את הכתובת בה הם מתגוררים".

בשיחה עם "כיכר השבת", סיפר השוטר על שאירע: "ביום שישי הייתי קצין תורן בתחנת המשטרה בנתיבות. תחנת אופקים משדרת על אותו תדר כמו של תחנת נתיבות. המוקדן באופקים שלח ניידת לאירוע שמיעת צעקות, ולאחר שהסייר יצא מהאירוע הבנתי מנימת קולו שמשהו רע קרה שם".

"התקשרתי אליו כדי שלא כולם ישמעו והוא סיפר לי שבבית מתגוררים אמא ואבא עם מוגבלויות ובביתם נמצאים ארבעת ילדיהם, כאשר הצעקות נסובו סביב נושא האוכל. הילדים רעבים ואין אוכל, ואין בגדים ואין כלום", הוא מספר.

"מיד גייסתי את החברים המדהימים שלי שכל אחד נתן ברוחב יד ואני מיד הוצאתי כסף ושלחתי מישהו שיקנה אוכל. עוד באותו היום הגיע אליהם אוכל חם ותלושים לקניית מזון בשווי 2,500 שקל ובעזרת השם אחרי החג נצבע להם את הבית וגם הוזמנו מיטות חדשות שיהיה להם איפה לישון", הוא מספר בקול נרגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר