גם במשטרה: פגישת פיוס בין אהרונוביץ' לדנינו

לאחר הריב המתוקשר בין השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' למפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, נפגשו השניים לפגישת פיוס: "לא יהיה יותר דיון פומבי בסוגיית מינוי המפכ"ל הבא" (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דנינו ואהרונוביץ' (צילום ארכיון: הדס פרוש / פלאש 90)

לאחר הריב המתוקשר בין השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' למפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, נפגשו השניים אחר הצהריים (שלישי) לפגישת פיוס שהוגדרה כ"טובה".

השניים נפגשו בארבע עיניים בלשכת השר בתל אביב, שם החליטו שלא לדון יותר בפומבי במינוי יורשו של דנינו.

דוברו של אהרונוביץ' ודובר המשטרה פרסמו הודעה משותפת לפיה במהלך הפגישה, ש"התקיימה באווירה טובה", דנו השניים "בסוגיות עבודה שוטפות וכן שוחחו על סוגיית מינוי המפכ"ל הבא, זאת על רקע הפרסומים בימים האחרונים".

"השר והמפכ"ל סיכמו כי לא יהיה יותר דיון פומבי בסוגיית מינוי המפכ"ל הבא וכי דיון אודות זהותו של המפכ"ל העתידי אינו רלוונטי כעת" נאמר בהודעה.

עוד נאמר בהודעה כי "למשטרה ישנם כעת אתגרים רבים, בדגש על הלחימה בכל סוגי הפשיעה והעבריינות, ובניסיונות הפרות סדר של ארגונים עוינים. כל עיסוק תקשורתי כזה או אחר בנושא זה, יש בו כדי לפגוע ביכולת של המשטרה על כל קציניה ושוטריה לעמוד באתגרים הללו".

כזכור, העימות אתמול החל כאשר אהרונוביץ' התייחס לדבריו של המפכ"ל בראיון ל"ידיעות אחרונות" בסוף השבוע האחרון, שבו הביע את התנגדותו לכך שיורשו יגיע מחוץ לשורות המשטרה.

במהלך ביקור בהר הבית, אמר אהרונוביץ' בתגובה כי "זו אמירה אומללה מאוד של מפכ"ל מכהן שבא לתת לי עצות. דברים כאלה לא צריכים להיות ולכן אני דוחה אותם ולא מקבל".

אהרונוביץ' הוסיף ואמר כי "טוב שהמפכ"ל יתעסק בענייניו ולא בענייני המפכ"ל הבא". בתגובה, הפיצה דוברות המשטרה הודעה לפיה "הדברים אינם ראויים להתייחסות בכלי התקשורת".

כאמור, אחר הצהריים נפגשו השניים לפגישת פיוס, זאת מאחר ושניהם הבינו כי הריב המתוקשר פוגע בשניהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר