השר יצחק אהרונוביץ': "מניח שעדיין יהיו פיגועים"

במהלך טקס החלפת מפקד מחוז ירושלים במשטרה, אמר השר יצחק אהרונוביץ' כי "זו תקופה לא קלה של טרור עממי, ואני מניח שעדיין יהיו אירועים ופיגועים" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: עפר מאיר - ynet; תמונה: יונתן סינדל - פלאש 90)

בצל ההסלמה הביטחונית נערך הבוקר (חמישי) טקס החלפת מפקד מחוז ירושלים במשטרה, בו נכנס ניצב משה (צ'יקו) אדרי באופן רשמי לתפקיד במקום ניצב יוסי פריינטי.

במהלך הטקס, אמר השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' כי "זו תקופה לא קלה של טרור עממי, ואני מניח שעדיין יהיו אירועים ופיגועים. אני מקווה שלא, אבל אני מניח".

"התגובה והנחישות שבה נקטנו, זו התגובה הנכונה. אני שם לב לירידה בהיקף האירועים, אבל עדיין יש אירועים בעיקר במרחב התפר", הוסיף השר.

לדבריו: "הר הבית הוא המוקד ועל הר הבית לא יהיו פשרות, נשמור על הסטטוס קוו. לא נאפשר לקיצונים כאלו ואחרים לשנות את הסטטוס קוו. אנחנו נחזיר את השקט ואת תחושת הביטחון, אין אפשרות אחרת, במערכה הזאת אנחנו ננצח".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, אמר בטקס כי "המטרה שלנו היא להחזיר את השקט. בעקבות העלייה בכמות האירועים התחלנו במבצע 'שומר החומות', והמבצע הזה יימשך עד שאנחנו נרגיש את השינוי. כבר עכשיו מתחילים להרגיש את השינוי".

מפקד המחוז הנכנס ניצב צ'יקו אדרי אמר בטקס כי "המהומות שפרצו לפני כמה חודשים דרשו מאיתנו מאמץ כולל. לא סוד הוא שמהכניסה שלי לתפקיד לא זכיתי לשעה של שקט. להיות מפקד מחוז ירושלים בעת הזאת, זו זכות גדולה".

ראש העיר ניר ברקת התייחס למתיחות הביטחונית בבירה ואמר: "צריך להמשיך בנחישות עם הקו שהתחלנו בו. להכניס טכנולוגיה חדשה, לשתף פעולה, זה המפתח להצלחה".

יצוין כי בצל ההכנות לטקס נמשכו ההתפרעויות בירושלים. עשרות רעולי פנים יידו אבנים לעבר כוח משטרה ומג"ב בעיסאוויה. הכוחות פיזרו את המתפרעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר