בג"ץ מונע הריסת בתי המרצחים שביצעו הטבח בבית הכנסת

בית המשפט העליון הוציא צו ארעי שמונע את הריסת בתי המחבלים עודאי ורסאן אבו ג'מאל שביצעו את הטבח בבית המדרש 'קהילת בני תורה' בשכונת הר נוף בירושלים (משפט)

יוני גבאי | כיכר השבת |
המרצחים, עודאי ורסאן אבו ג'מאל (צילום: ללא קרדיט)

הטבח בבית הכנסת: בית המשפט העליון הוציא היום (חמישי) צו ארעי שמונע את הריסת בתי המחבלים עודאי ורסאן אבו ג'מאל שביצעו את הטבח המזעזע בבית המדרש 'קהילת בני תורה' ברחוב אגסי שבשכונת הר נוף בירושלים.

הצו הוצא בעקבות עתירות שהגישו ארגונים לזכויות פלסטינים בשם משפחות הרוצחים בכדי למנוע את הריסת הבתים שבשכונת ג'אבל מוכבר שבמזרח ירושלים.

לדברי העותרים, הריסת הבתים הוא צעד פסול בשל כך שלא הוכח כי בני המשפחה ידעו על כוונתם של הרוצחים, בני משפחתם, לבצע את הטבח המזעזע בבית הכנסת.

אתמול הוצא צו דומה על ידי בית המשפט המונע את הריסת בתי המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בתחנת הרכבת בירושלים ובית המחבל שניסה להתנקש בחייו של פעיל הימין יהודה גליק.

כזכור, היועץ המשפטי של משטרת ישראל, עו"ד שאול גורדון, הודיע לפני יומיים לפרקליטי משפחות המרצחים כי המדינה שוקלת להשאיר את הגופות ברשותה ואף לקבור אותן, זאת בכדי להרתיע מבצעי פיגועים בעתיד ולמנוע אפשרות ששני המחבלים ישמשו מודל לחיקוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר