המשטרה ממליצה: להעמיד לדין את פואד בן אליעזר

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ח"כ לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר, שלאחרונה פרש מהחיים הפוליטיים, עם תום החקירה בעניינו, בחשד לקבלת שוחד (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פואד בן אליעזר (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את חבר-הכנסת לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר, שלאחרונה פרש מהחיים הפוליטיים, עם תום החקירה בעניינו.

המשטרה גיבשה תשתית ראייתי נגד בן אליעזר ונגד עשרה חשודים נוספים, בהם אנשי העסקים אברהם נניקשווילי וג'קי בן זקן.

החשדות נגד בן אליעזר הם קבלת שוחד, כאשר נניקשווילי ובן זקן חשודים במתן שוחד.

פרקליטיו של בן אליעזר מסרו בתגובה כי הם דוחים את המלצת המשטרה מכל וכל. "במשך 60 שנה שירת בן אליעזר את מדינת ישראל נאמנה ובתחושת שליחות, והוא נחוש להיאבק על שמו הטוב חרף מצבו הרפואי המורכב".

ביום רביעי שעבר הגיע בן אליעזר לחקירה במשרדי היחידה החוקרת להב 433 בלוד.

על פי חשד המשטרה, בן אליעזר קיבל 700 אלף שקל נוספים מאותו איש עסקים, קבלן בנייה. חוקרי יחידת ההונאה בלהב 433 יציגו בפניו את החשדות נגדו וידרשו ממנו תשובות נוספות.

חקירה זו התפוצצה ארבעה ימים לפני הבחירות לנשיאות, בהן נחשב לאחד המועמדים המובילים יחד עם הנשיא הנבחר ראובן (רובי) ריבלין, גרמה לו לפרוש מהמירוץ ולהתפטר מהחיים הפוליטיים כמה חודשים לאחר מכן ובכך התואר "זקן" הח"כים בכנסת נלקח ממנו.

החקירה התחדשה לאחר תקופה בה הוקפאה וזאת עקב מצבו הבריאותי. פואד בן ה-78 עבר צינתור בבית החולים לפני כמה חודשים. באותם ימים פנה פרקליטו ליועץ המשפטי לממשלה וביקש לדון עימו בעניין מצבו הבריאותי של מרשו, דיון שכאמור גם להקפאת החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר