צעיר נעצר כי החזיק מודעות התומכות באלעד סלע

צעיר יהודי נעצר אמש על ידי בלשי המשטרה, לאחר שברכבו נמצאו מודעות התומכות בחייל המואשם בריגול אלעד סלע. המודעות הוחרמו והצעיר הועבר לחקירה "מעצר שווא" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ארגון חוננו)

צעיר יהודי כבן 23 נעצר אמש (רביעי) בירושלים, לאחר שברכבו נמצאו מודעות התומכות בחייל אלעד סלע מבת עין, המואשם בהדלפת מידע לפעילים בהתיישבות. בלשי משטרה עצרו את רכבו בשכונת קרית משה בבירה, החרימו את המודעות ועצרו אותו לחקירה.

במודעות מתנוססת תמונת החייל עם כיתוב: "אלעד סלע – נעצר בגלל שהעביר מידע לאחיו המתנחלים", ולצד התמונה נכתב "מסירות לעם ישראל, נאמנות לה', ציות לתורה".

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו אומר כי על פניו במודעה אין כל בעיה חוקית, וככל הנראה יוכל העצור לתבוע את המשטרה בגין מעצר שווא.

"מדובר בצעד נוסף של סתימת פיות המתאים למשטרים אפלים", נמסר מארגון חוננו. "המשטרה והשב"כ שכחו שמדובר במדינה דמוקרטית בה ניתן להביע דעה ומחאה, ואף להצהיר על נאמנות לתורת ישראל, גם אם דעת מאן דהוא לא נוחה מכך. נראה כי מדובר בהמשך המגמה שבהגשת כתב האישום החמור בעבירות ריגול כנגד החייל אלעד סלע, אשר יצא מכל פרופורציה".

כנגד החייל אלעד סלע, בן 25 ואב לשני ילדים המתגורר בבת עין הוגש לפני כשבועיים, כתב אישום חמור בגין ריגול מתוך כוונה לסכן את ביטחון המדינה, זאת לאחר שנטען כי העביר לשכנים מישובו בת עין מסמכים אליהם נחשף במהלך שירותו הצבאי כמש"ק מודיעין בחטמ"ר עציון. המסמכים עסקו במעקב השב"כ והמשטרה אחר תנועות תושבים מבת עין, חשדות שעלו נגדם וחקירות שנוהלו בגין ארועי פגיעה בערבים באזור הישוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר