נעצרו שלושה גנבי תוכים וציפורים יקרות

לפני כשבועיים נעצרו שלושה תושבי באר שבע בחשד שנהגו לגנוב ציפורים ותוכים ולמכור אותם בעשרות אלפי שקלים. היום תוגש נגדם הצהרת תובע ותידרש הארכת מעצרם (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות אירועי גניבות ציפורים ותוכים מחוות גידול באזור הנגב המערבי הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של משטרת ישראל.

לפני כשבועיים בתום חקירה סמויה ואיסוף מודיעיני, הגיעו חוקרי היחידה המרכזית לביתם של החשודים, שם במהלך חיפוש נתפסו אצלם ציפורים ותוכים מסוגים שונים. בתום החיפוש עצרו חוקרי היחידה את שלושת החשודים, בחורים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי באר שבע, והעבירו אותם לחקירה.

במהלך החקירה עלה כי הם ביצעו למעלה מ-11 מקרי התפרצויות לחוות ובתי גידול של ציפורים ותוכים, וכי נהגו לאסוף מידע מודיעיני אודות המקום ואז לפרוץ ולגנוב את בעלי הכנף ולמכור אותם ובכך גרמו נזק המוערך בעשרות אלפי שקלים לבעלי בתי הגידול.

היום יובאו השלושה להארכת מעצר ותוגש כנגדם הצהרת תובע וביום רביעי יחידת התביעות של משטרת ישראל תגיש כנגד השלושה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי ״משטרת ישראל הפעילה את מיטב האמצעים העומדים לרשותה על מנת להתחקות אחר החשודים שנהגו לפרוץ ולגנוב את הציפורים וגרמו בכך נזק כבד למגדלים. כך היא תמשיך ותנהג בכל מקרה בו יפגעו מפרי חוק עברייניים באזרח, ברכושו ובפרנסתו״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר