יממה לאחר התלונה

ירושלים: החוקרים החזירו לאברך הנסחט את מצלמתו

אברך צעיר מירושלים הגיע אמש לתחנת המשטרה והתלונן כי מצלמתו אבדה לאחר ששכח אותה באוטובוס. לדבריו, אלמוני יצא אתו קשר וביקש כופר כספי. הבוקר: המצלמה הוחזרה (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האברך בתחנת המשטרה, אמש (צילום: דוברות המשטרה)

חוקרי המשטרה השיבו הבוקר (חמישי) לאברך חרדי את מצלמתו שאבדה לו, ובה - לדבריו - תמונות שערכן הרגשי עולה עשרות מונים על ערכה של המצלמה. המצלמה הוחזרה לאחר שהאברך נסחט על ידי אלמוני שדרש כופר כספי.

האברך הגיע אמש לתחנת המשטרה והתלונן בפני החוקרים כי איבד את מצלמתו ובה תמונות חתונתו לאחר ששכח אותה באוטובוס ממנו ירד.

האברך סיפר לחוקרי המשטרה כי צעיר שמצא אותה יצר עמו קשר, מאחר ופרטיו רשומים על המצלמה, ודרש ממנו סכום כסף עבור השבתה חזרה לידיו.

חוקרי המשטרה שהבינו את ערכן הרגשי של התמונות במצלמה, ערכו מיד מספר פעולות שהביאו להשבת המצלמה לידי החוקרים על ידי הצעיר ששוחרר לאחר בירור המקרה.

במשטרה סיפרו הבוקר כי: "החוקרים הזמינו לתחנה את בעל המצלמה והשיבו לידיו חזרה את מצלמתו ובה כל תמונות חתונתו. הוא הודה לשוטרים על פעילותם המהירה והסיוע הרב להשבת התמונות שערכן יקר מפז".

במשטרה הדגישו: "אחד מתפקידיה וערכיה העיקריים של משטרת ישראל הנו סיוע לכל אדם, בכל עת, בכל מקום וככל שיידרש, ללא כל קשר באם בוצעה עבירה או לא, וזאת כחלק משמירה על אורח חיים וסביבת חיים תקינים של כלל האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר