הותר לפרסום

הדקירה בפתח תקווה: חשוד נעצר; מחקירה ראשונית - אירוע פלילי

החשוד בדקירה בפתח תקווה, שהובילה לפציעה אנושה של גבר בגיל 63, נלכד בידי המשטרה. צו איסור הפרסום הוסר מן פרטי החקירה, שהעלתה כי כנראה מדובר ברקע פלילי (בארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום: מד"א)

משטרת ישראל עצרה היום (שלישי, תושב פתח תקווה בן 43 בחשד למעורבות באירוע הדקירה אתמול בפתח תקווה, שבו נדקר גבר בן 63 ונפצע באורח קשה. מחקירה ראשונית עולה חשד למניע פלילי. החשוד יובא מחר בבוקר לבית המשפט השלום בפ"ת לדיון בהארכת מעצרו.

מוקדם יותר היום הוציא בית משפט השלום בכפר סבא צו האוסר לפרסם את פרטי חקירת הדקירה. בהמשך היום הוסר הצו, וכאמור - ניתן לדווח כי החשד הוא למניע פלילי.

הגבר שנדקר, ישב על ספסל כאשר הדוקר תקף אותו ונמלט מהמקום. הפצוע החל ללכת, עד שהגיע לתחנת אוטובוס שם התמוטט. במסגרת החקירה, אספה המשטרה את התיעודים ממצלמות האבטחה באזור בניסיון למצוא את הדוקר.

שוטר משחזר את הרגעים אחרי האירוע

דב רוזן, חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שהגיע למקום סיפר: "ראינו בתחנת האוטובוס גבר בשנות ה 50 פצוע מדקירה. ברגעים הראשונים הוא היה בהכרה מלאה ותקשרנו איתו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן סיוע נשימתי בחמצן ויחד עם הפראמדיקים של הניידת טיפול נמרץ המשכנו בטיפול הרפואי ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

פאראמדיק מד"א, יורם שאלתיאל אמר: "הפצוע שכב על המדרכה בתחנת האוטובוס כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת ומדממת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים והנשמה, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר