צפו בתיעוד

בן משפחה תקף צוות רפואי בביה"ח לניאדו

מלווה של מטופל שטופל במחלקת מיון תקף מילולית את הצוות, שבר מסך מחשב ונהדף ע"י צוות האבטחה של בית החולים, רגע לפני שתקף פיזית אחות מהמחלקה (משטרה)

(צילום: מצלמות אבטחה לניאדו)

במהלך הבוקר (שני) התרחש אירוע חמור, במהלכו הותקף צוות המחלקה לרפואה דחופה בבי"ח לניאדו. מלווה של מטופל שטופל במחלקה תקף מילולית את הצוות, שבר מסך מחשב במחלקה ונהדף ע"י צוות האבטחה של בית החולים, רגע לפני שתקף פיזית אחות מהמחלקה. האירוע דווח באופן מידי למשטרת ישראל, שחוקרת את האירוע ברגעים אלו.

המלווה נראה בסרטוני מצלמת האבטחה כשהוא פונה אל צוות המלר"ד בצעקות, קללות ואיומים עליהם ועל בני משפחותיהם, ומטיח לרצפה את מסך המחשב בעמדת האחיות. לאחר מכן נראה המלווה כשהוא נכנס שוב למלר"ד, זורק שלט לכיוון צוות המחלקה ונעצר מיד על ידי צוות האבטחה של בית החולים.

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו מסר: "אלימות כנגד צוות רפואי הינה מעשה חמור ביותר, לא יתכן שאיש או אשת צוות המגיעים לעבודה כדי להעניק טיפול יחששו מהתנהגויות אלימות של מטופלים או מלווים.צוות המאבטחים של בית החולים, מנע התפתחות של אירוע חמור אף יותר . אני קורא למשטרת ישראל למצות את הדין עם התוקף.אסור שמעשים אלו ימשכו!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר