התעלם מזירת רצח

ניצב ג'מאל חכרוש תועד: מדלג מעל נדקר והולך

ניצב ג'מאל חכרוש, יצא לחופשה מהמשטרה - בעקבות בדיקה שנפתחה לאחר פרסום התיעוד שלו ב'הארץ' כשהוא מדלג על גופה בזירת רצח, לפני למעלה משנה - והולך; צפו (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ניצב חכרוש מדלג מעל הנדקר (צילום: באדיבות 'הארץ')

ניצב ג'מאל חכרוש, יצא לחופשה מהמשטרה - בעקבות בדיקה שנפתחה לאחר פרסום התיעוד שלו ב'הארץ' כשהוא מדלג על גופה בזירת רצח, לפני למעלה משנה.

הבוקר (שני) פרסם העיתונאי יהושע (ג'וש) בריינר ב'הארץ', כי ניצב חכרוש נקלע לזירת רצח במפעל "ברזל כנא" בכפר כנא בחודש ספמטבר 2020 ודילג מעל קורבן הרצח ויצא מהבניין.

חכרוש, העומד כיום בראש האגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית, הגיע למפעל, השייך לבני משפחת אמארה, שהיו מצויים בסכסוך על חלקת אדמה, בכדי לשלם על הזמנה שביצע.

בעודו שוהה במפעל, התפתח ויכוח בין הדוד לאחיינו - עד לעימות פיזי ביניהם, שהגיע לכדי דקירה של האחיין בחזה. האחיין, דידה אל המדרגות בעודו צועק ואוחז בחזהו, שם התמוטט וקרס.

לפי הדיווח ב'הארץ', וכפי שנחשף בתיעוד שפורסם, חכרוש יצא, ראה את הנדקר שרוע על המדרגות - אך בחר לדלג מעליו, דילוג שגרם לו למעוד מעט, ולאחר מכן המשיך בדרכו החוצה, מבלי להעניק סיוע לנדקר ומבלי לתפוס פיקוד על האירוע.

עוד דיווח בריינר ב'הארץ' כי מי שהגיעו ראשונים לזירה היו שני שטורי סיור מתחנת כפר כנא, שהוזעקו למקום בשיחת טלפון שביצע עורך דין ששהה במקום.

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לפרסומים אודות התנהלותו של ניצב ג'מאל חכרוש באירוע הרצח בכפר כנא בחודש ספטמבר 2020, מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, הודיע על מינוי צוות בדיקה בראשותו של ניצב בדימוס, עו"ד אהרון אקסול, שכיהן בעברו כמפקד מחוז תל אביב וראש אגף המבצעים של משטרת ישראל.

"בשיחה שהתקיימה בין השניים, נענה המפכ"ל לבקשתו של ניצב ג'מאל חכרוש לצאת לחופשה עד שתושלם הבדיקה".

השר לביטחון פנים עמר בר לב פנה למפכ"ל המשטרה ודרש לקבל הבהרות על התנהלות הניצב. "מהפרסום עולים לכאורה כשלים משמעותיים בהתנהלותו של ניצב חכרוש, המעלים תהיות הן ברמה התפקודית והן ברמה הערכית".

גורם בכיר במשטרה לכיכר: "כבר לפני מספר חודשים גורמים בכירים במשטרה ידעו על האירוע אבל לא עשו כלום, שעות לאחר הרצח התיעוד היה בידיים של החוקרים גם הם לא עשו כלום, זה אירוע חמור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר