הכאת השוטר

עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' יוזמן לחקירה באזהרה

חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת הוזמן לחקירה בלהב 433, לאחר שתועד מכה שוטר שחוסם את דרכו להפגנה. החקירה באישור היועצת המשפטית לממשלה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
כסיף מתעמת עם שוטר (צילום: לפי סעיף 27א, מתוך הסרטון)

חודשים אחרי שתועד מתעמת פיזית עם שוטר, שחסם את דרגו בכפר בדרום הר חברון, חבר הכנסת עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' יוזמן לחקירת משטרה באזהרה, בחשד לתקיפת שוטר. היועצת המשפטית לממשלה אישרה את המהלך.

המקרה שבגינו נקרא לחקירה אירע בתחילת חודש אייר האחרון. כסיף תועד מכה שוטר בראשו בדרכו להפגנה שהתקיימה סמוך להר חברון לאחר שהשוטר לא היה מוכן להזיז את רכבו ולאפשר לכסיף להיכנס למקום ההפגנה.

כסיף הגיב היום לדיווח על הפתיחה בחקירה. בראיון לרדיו אשמס היום (שלישי) אמר כסיף כי טרם קיבל זימון רשמי אך אין בכוונתו לנצל את החסינות ויגיע לחקירה.

לדבריו, "מעניין שהמשטרה מוצאת סיבה לזמן אותי אבל במח"ש מתמהמהים לבדוק את התלונה שהגשתי נגד אותו שוטר שדחף את הידיים שלו לפנים שלי ואני הגנתי על עצמי".

כסיף הוסיף: "ברור לי גם מבחינת עיתוי הפרסום שיש מי שיחגוג על זה בעיקר בימין אבל זה כבוד עבורי שאני נחקר על מאבק צודק ועל זכויות אדם ועל מאבק בפשיזם וגזענות".

לפני כחודש וחצי, לאחר שהמשטרה פנתה במכתב ליועמ"שית מיארה בדרישה שזו תורה על פתיחת חקירה נגד כסיף, אמר כסיף ל'כיכר השבת' כי "לגיטימי שיבקשו אין לי מהסלתיר אני הראתי סרטונים שמראים שמי שתקף קודם היה השוטר ואני רק הדפתי את היד שלו, הציגו את זה כאילו אני תקפתי. אני כופר בזה, אני לא תוקף, ולא אתקוף ולא תקפתי. אני לא חושש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר