בלב השכונה החרדית

צעיר ניקב גלגל ב'גאולה' - יממה לאחר שנשלח למעצר בית

בחור שהתעמת עם תושבים בשכונת גאולה בירושלים בחר לנקב את גלגלי אחד הרכבים • לאחר מכן, כשהובא בפני שופט, התברר: רק אתמול הוא היה במעצר ושוחרר למעצר בית, שלא קוים (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רכב עם גלגל נקוב (צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90)

אירוע אלימות בשכונת גאולה בירושלים: צעיר חשוד שניקב את גלגלי רכבו של אדם שביקש ממנו לשמור על שקט בשעת לילה מאוחרת, ולאחר שנעצר התברר כי מדובר בבחור ששוחרר ממעצר ערב קודם כדי להיות במעצר בית. לאחר דיון שנערך בעניינו, בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בשלושה ימים, ובמקביל הורה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

אירוע האלימות השני בו היה מעורב הצעיר היה אמש בשעת לילה, ברחוב מלכי ישראל בשכונה החרדית. ע"פ כתב האישום, במקום ישבו מספר צעירים שככה"נ לא שמרו על השקט, על אף השעה, ובתגובה אחד מתושבי האזור צעק לעברם "תסתלקו מהשכונה".

בתגובה אחד מבני החבורה, שחשב שהאדם שקרא להם לצאת מהשכונה נהג ברכב מסוים, שלף סכין וניקב את אחד מגלגלי רכבו ומנע ממנו את המשך נסיעתו.

כוחות משטרה שהגיעו למקום לאחר מספר דקות עצרו אותו, והבוקר התברר בבית המשפט כי מדובר בבחור שצריך להיות במעצר בית בגלל אירוע אלימות אחר בו היה מעורב יממה בלבד קודם המקרה.

נציג המשטרה אמר בדיון כי "אתמול בשעות הבוקר המשיב נחקר בגין עבירות דומות בחבלה במזיד לרכב ובאיומים, ובאותו אירוע השליך אבנים לעבר רכב וגרם לו נזקים. במסגרת אירוע זה המשיב שוחרר בתנאים, ואחד מהם היה תנאי של מעצר בית".

כאמור, על אף זאת - הבחור יצא מביתו והיה מעורב באירוע אחר: "בשעות הלילה קיבלנו אירוע על אלימות בשכונת גאולה, והתברר כי הבחור ניקב צמיג ברכב באמצעות סכין ולאחר מכן איים וברח מהמקום. לאחר שהצליחו לתפוס אותו, הוא איים לעבר האדם שתפס אותו", הוסיף נציג המשטרה.

כאמור, בסיום הדיון הורה שופט בית משפט השלום בירושלים להאריך את מעצרו בשלושה ימים, והורה לשלוח את הצעיר גם לבדיקה פסיכיאטרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר