המאבק בפשיעה הערבית

שישה נעצרו בחשד לעבירות מס במאות מליוני ש"ח

הבוקר פשטו שוטרי היאל"כ ביחד עם רשות המיסים על בתיהם של החשודים בנחף וביצעו חיפושים, במהלך הפעילות עוכבו 6 חשודים לחקירה (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

בחודשים האחרונים במסגרת המאבק בעבירות כלכליות בחברה הערבית, נוהלה ביאל"כ בהובלת משרד מע"מ עכו ביחד עם יחידת החקירות מכס ומע"מ חיפה והיחידה לאכיפת גבייה, חקירה סמויה אודות הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקפים של למעלה מ- 200 מיליון שקלים בתחום משקי הדלק.

על פי החשד, ביצעו החשודים לכאורה עבירות מס באמצעות הפצת חשבוניות פיקטיביות באמצעות חברות קש וגרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך פגיעה בכלכלת המדינה ובקופה הציבורית.

עוד עולה חשד, כי עבירות המס מתבצעות בחסות ארגון פשיעה באזור הצפון, כאשר ידוע כי קיים קשר הדוק בין עבירות המס המהוות קרקע פורייה לרווח כספי, לבין העורק הראשי הכלכלי "המתדלק" את אירגוני הפשיעה העוסקים באלימות בחברה הערבית.

הבוקר (שלישי), פשטו שוטרי היאל"כ ביחד עם רשות המיסים על בתיהם של החשודים בנחף וביצעו חיפושים, במהלך הפעילות עוכבו 6 חשודים לחקירה ונתפסו 5 מכליות דלק, 50 אלף ש"ח במזומן ושישה כלי רכב פרטיים, לאחר שהוצאו צווי עיקול שאיפשרו תפיסה של רכוש בשווי 35 מיליון ש"ח.

פעילות זו מצטרפת לרצף פרשיות שנוהלו ע"י היאל"כ נגד גורמים עבריינים בחברה הערבית בתחום הדלקים, בהמשך היום וככל שידרש החשודים יובאו לדיון הארכת מעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר