פרשיית "שערי שמיים"

סוכן סמוי הפליל סוחרי אמל"ח וסמים; עשרות נעצרו

במהלך השנה האחרונה הופעל הסוכן הסמוי ולאחר שביצע עשרות עסקאות של קניית נשק - פשטה הלילה המשטרה על בתיהם של 60 חשודים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פעילות המעצרים (צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: במהלך השנה האחרונה נוהל חקירה ייחודית שבה הופעל על-ידי ימ"ר ש"י סוכן סמוי שרכש עשרות כלי נשק מסוגים שונים מסוחרי אמל"ח לא חוקי - המוכרים למשטרה מפעילותם הפלילית.

לאחר חקירה סמויה וממושכת שארכה כ-10 חודשים וכונתה "שערי שמיים" ועם המעבר לחקירה גלויה, נחשף מערך מסועף של סחר באמל"ח בקרב גורמים פליליים ברחוב הערבי בשטח ישראל ובאיו"ש.

הסוכן שהופעל ביצע עשרות עסקאות של קניית כלי נשק מסוגים שונים בהם M16, קלצ'ניקוב, קרלו אקדחים ועוד. בנוסף אותו סוכן רכש כ-2 קילו סם מסוג קוקאין.

במסגרת הפרשייה נאספו והצטברו ראיות וחומרים פורנזיים המעידים לכאורה על סחר והחזקת אמל"ח בהיקפים גדולים ושעל פי החשד יועדו לביצוע פעילות פלילית ולביצוע פעילות פח"ע.

עם הבשלת החקירה ומעברה לשלב הגלוי הלילה, יצאו בלשי הימ"ר בשיתוף כוחות מיוחדים של משטרת ישראל, יחידות מיוחדות של מג"ב, ויחידות מיוחדות של צה"ל למבצע רחב היקף ופשטו על בתיהם של 60 חשודים ברחבי הארץ וביו"ש.

בתום חיפושים שערכו הכוחות נתפסו 2 אקדחים, כמות גדולה של תחמושת וחומר החשוד כסם מסוג קוקאין בכמות גדולה וחולטו כ-2 מליון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר