סערה ברשת

יצא מתפילה בכותל המערבי - וסיים במעצר אלים | תיעוד

סרטון שרץ ברשת הציג מעצר מיותר ואלים של בחור חרדי שיצא מהכותל המערבי, כעת המשטרה מפרסמת תיעוד אחר ומאשימה: הבחור גרם נזק, סירב להזדהות ותקף שוטרת | צפו (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הבחור והאוטובוס (צילום: דוברות המשטרה)

סרטון שרץ ברשת הציג מעצר מיותר ואלים של בחור חרדי שיצא מהכותל המערבי, בעקבותיו המשטרה מפרסמת את התיעוד ממצלמת הגוף של השוטר וטוענת כי עלה חשד שהוא גרם נזק לאוטובוס מחוץ לכותל המערבי ועוכב על ידי השוטרים, אל סירב להזדהות, תקף שוטרת שביקשה לעכבו - ונעצר.

"לצערנו", נמסר מדוברות המשטרה, "בשעות האחרונות מופץ ברשתות החברתיות תיעוד חלקי ותיאור מעוות של נסיבות מעצר חשוד מחוץ לכותל המערבי בירושלים שמוביל להכפשת שוטרים שביצעו תפקידם.

המשטרה מציגה: "סרטון הבריונות כלפי האוטובוס ממצלמות האבטחה וגרימת הנזק למראה" (צילום: דוברות המשטרה)

"כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף: היום בשעות הצהריים, התקבל דיווח במשטרה ובקשה לסיוע מפקח תחבורה ציבורית בעקבות מקרה של אדם שהשתולל מחוץ לאוטובוס ועל פי החשד גרם לו נזק בזדון. שוטרים הגיעו למקום וביקשו לעכב את החשוד לצורך בירור זהותו ובדיקת נסיבות המקרה, אולם החשוד השתולל והתלהם במקום, סירב להזדהות וסירב לעיכוב פעם אחר פעם למרות אזהרות השוטר עד שנאלץ לעוצרו לאחר שלא נשמע להוראות השוטרים.

סרטון מצלמות גוף של השוטרים שעצרו את החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

"בשלב זה, ניסה החשוד להימלט ותקף שוטרת בפניה והיא נפגעה מכך באורח קל. השוטרים נאלצו להשתמש בכוח בכדי להשתלט על החשוד, לעוצרו ולהפסיק את התקיפה. החשוד נעצר והועבר לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים".

במשטרה טוענים שוב כי "לצערנו אדם שהיה במקום ירסם תיעוד חלקי של המקרה שאף קיבל פרשנות מעוותת ברשתות חברתיות על ידי גורמים שונים שמנסים להכפיש את השוטרים והמשטרה. מתיעוד המקרה במצלמות הגוף והאבטחה נראה החשוד כשהוא מפספס את האוטובוס במקום, אז דפק על הדלתות וחבט בחוזקה על מראת האוטובוס בבריונות. בהמשך נראית התנהלותו הפסולה, מסירובו להזדהות, דרך ניסיונו לחמוק ועד לתקיפת השוטרת כשנעצר.

"אנו רואים בחומרה התנהלות פסולה זו ואלימה זו, לרבות כלפי שוטרים הפועלים לאכיפת החוק ולמען שלום הציבור ובטחונו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר